bestelling


  • Durft te posten
  • 1 reactie
ik heb de bestelling vrijdag 04-11-2016 voor de 2e keer geannuleerd nadat de eerste keer fout ging waarom zie ik er niks van op mijntele2?

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 9 november 2016, 11:43

Dag Kelder,

Het duurt even voordat het zichtbaar is. Ik heb met je mee kunnen kijken en ik zie dat je order gecanceled wordt.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Kelder,

Het duurt even voordat het zichtbaar is. Ik heb met je mee kunnen kijken en ik zie dat je order gecanceled wordt.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh