beantwoord

Bericht van simkaart en opeens WLAN Call als netwerk

• 15 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 172 x bekeken

Goede middag,

Vreemde kuren op mijn iPhone 8 vandaag. Plotseling kreeg ik gekke pop-up meldingen met de volgende tekst: "Simkaart heeft een bericht verstuurd". Ik kon op annuleren of toestaan drukken, maar dat leidde niet tot een nieuw scherm. Geen idee dus waarom ik dit kreeg, of wat het betekent.

Vervolgens krijg ik op WhatsApp opeens een melding dat ik een nieuw mobiel netwerk heb. Staat er opeens WLAN Call links bovenin mijn scherm als netwerk, in plaats van Tele2.

Wat is er aan de hand? Hebben jullie enig idee?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 15 oktober 2020, 23:28

Als het goed is heb je een e-mail en/of sms bericht ontvangen en word je verwezen naar de website met meer informatie over de migratie https://www.tele2.nl/bijnazover

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb je bericht gehad dat je bent overgezet naar het nieuwe netwerk? Dan kan dat tot een kleine onderbreking leiden.

Reputatie 7
Badge +1

Als het goed is heb je een e-mail en/of sms bericht ontvangen en word je verwezen naar de website met meer informatie over de migratie https://www.tele2.nl/bijnazover

Reputatie 5
Badge

Hoi @Max 1994
Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Bedankt voor jouw duidelijke uitleg van de situatie!

Dit heeft inderdaad te maken met het overzetten naar het nieuwe netwerk zoals @eric en @pipodeclown aangeven. Niks om je zorgen over te maken! Als het goed is heb je hierover een mail gehad en ook een sms waarin wij uitleggen wat er gebeurd.

WLAN Call betekent dat je wifi bellen aan hebt staan. Als het goed is werkt alles gewoon naar behoren. Laat het mij weten als het niet zo is! 

Top dat je jouw 06 nummer hebt ingevuld bij jouw Community account want ik kan meteen het systeem induiken als dat nodig is. Als ik iets voor je moet doen dan hoor ik het graag. Ik duik er direct voor je in! :thumbsup:

Reageer