vraag

Bericht van OPD?

• 3 mei 2016
  • 3 reacties
  • 188 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb gisteren 2 mei begin van de middag een verlenging gedaan en een nieuw toestel daarbij besteld. Nu staat hij op de bestelling status pagina op 2: Toestel verzenden. Nu zou ik een bericht krijgen van OPD, maar die heb ik nu nog niet gehad. Is dit gebruikelijk? Want ik las bij iemand anders dat er al een poging was gedaan om een afspraak te maken waar die klant niets van wist en kreeg zijn toestel pas na een week.

Ik hoor het graag, sorry voor mijn ongeduld. Nieuwe telefoons zijn geluksmomentjes!

Groeten,
Mitchel

Ps: Want als dit langer dan een week kan duren kan ik beter bij de Phone House verlengen, daar zeggen ze dat als ze hem vandaag bestellen, hij morgen binnen is. Zou dan wel moeten annuleren natuurlijk en dan nog 2 dagen wachten voordat ik opnieuw kan verlengen hoorde ik. Maar ben gewoon benieuwd

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ps: Want als dit langer dan een week kan duren kan ik beter bij de Phone House verlengen, daar zeggen ze dat als ze hem vandaag bestellen, hij morgen binnen is. Zou dan wel moeten annuleren natuurlijk en dan nog 2 dagen wachten voordat ik opnieuw kan verlengen hoorde ik. Maar ben gewoon benieuwd 🙂 Groeten!
NEVERMIND! heb m'n antwoord al 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Mitchel1990,

Ik lees dat het al gelukt is, betekent dit dat OPD je een mail heeft gestuurd?

Veel plezier met je nieuwe toestel!

Groetjes,
Jolien