beantwoord

bereik Oud-Beijerland (poortwijk)

  • 27 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 147 x bekeken

Hallo,

 

Sinds 2 maanden hebben wij slecht bereik in Oud-Beijerland.

Voorheen nooit problemen. Ik heb net mijn abonnement verlengt voor 2 jaar maar kan niet bellen vanuit huis.

Is dit tijdelijk of blijft dit zo?

Hartelijke groeten,

Boy

icon

Beste antwoord door eric 27 oktober 2019, 14:04

Jij kan nu al van het 3G netwerk van tmobile gebruik maken zonder meerkosten. Selecteer 2G/3g onder instellingen/ mobiele netwerken.

Ben je in iedergeval prima bereikbaar.

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het Tele2 en T-mobile netwerk worden geintegreerd. Dit kan een gevolg zijn. Maar sluit ook een toestel niet uit. Probeer eens een ander exemplaar?

Hoi Eric,

 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb sinds 4 dagen een s10 en had daar voor een s8.

Bij beide toestellen het zelfde probleem.

Mijn vrouw heeft ook een tele2 abbonement  en het zelfde probleem.

En mijn zoon heeft een abbonement bij

 T-mobile en heeft een goed ontvangst.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Jij kan nu al van het 3G netwerk van tmobile gebruik maken zonder meerkosten. Selecteer 2G/3g onder instellingen/ mobiele netwerken.

Ben je in iedergeval prima bereikbaar.

Hallo Eric,

Het werkt inderdaad zoals jij had voorspelt.

Bedankt voor je hulp.

 

Vriendelijke groeten,

Boy

Reputatie 2

Mooie oplossing @eric  :grinning:

Reageer