beantwoord

bereik

• 4 maart 2015
  • 10 reacties
  • 226 x bekeken

ik heb de laatste tijd op heel veel plekken geen bereik, hierdoor mis ik telefoontjes van het werk en afgelopen week een telefonische ziekenhuisafspraak. ook valt mijn internet regelmatig weg. lijkt me sterk dat dit de bedoeling is van tele 2 maar hoe het nu gaat vind ik niet kunnen

zou graag de mogelijkheid willen weten of ik kan overstappen van provider want ik moet gewoon goed bereikbaar zijn

hoop op een snelle reactie

Pieter van Baaijen
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 24 maart 2015, 13:55

Ha Pieter,

Je kan onze klantenservice hiervoor het beste bellen.
Je kan dat dit referentienummer noemen: 20278179.

Mocht het niet lukken of nog vragen hebben wil je dit dan aan me laten weten? Dan kijk ik of ik nog iets voor je kan betekenen.

Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Pieter,

Jeetje wat balen! Ik kan me voorstellen dat dit helemaal niet fijn is. Heb je dit probleem op meerdere locaties? Tot wanneer loopt je abonnement? Ik wil graag een aantal stappen met je doorlopen om tot de oorzaak van het probleem te komen. Mochten we de problemen niet kunnen verhelpen dan kun je overstappen van provider want ik snap dat je gewoon goed bereikbaar wilt zijn.

Om te beginnen kun je even kijken op onze dekkingskaart om te zien hoe de dekking in jouw omgeving hoort te zijn. Wat zie je?
Voor de zekerheid kun je ook nog even je instellingen nalopen met behulp van onze toestelhulp.
Als laatste wil ik je vragen of je simkaart eens in een ander toestel wilt proberen om te zien of dezelfde problemen zich voordoen.

Ik hoor het graag van je zodat ik je kan helpen!

Groetjes, Leonie
bereik is paars dus goed, instellingen kloppen en bij een andere telefoon is het precies hetzelfde, mijn broer had hier ook al last van en hij zat ook bij tele 2. dit probleem heb ik ook op school en bij vrienden thuis, buiten doet hij het meestal wel. mijn abonnement loopt tot juni of juli als ik het goed zeg.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Pietervanbaaijen,

Omdat mijn collega Leonie even niet aanwezig is, reageer ik in dit topic.
Bedankt voor je antwoorden. Wil je me nog laten weten wat je bevindingen zijn op het moment dat je een simwissel uitvoert?
Dus probeer jouw simkaart in een ander (werkend) toestel, hoe is je bereik dan? Wil je daarnaast ook een sim van een andere provider in jouw toestel stoppen?
Ik hoor graag wat hier uit komt. Zo kan ik bepaalde oorzaken uitsluiten.

Groetjes, Lotte
goedemiddag,

ik heb dit gedaan, echter in de andere telefoon is de situatie precies hetzelfde terwijl mijn vader wel gewoon berijk heeft op mijn toestel.. dit lost dus niks op
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Pietervanbaaijen,

Bedankt voor je reactie. Graag hoor ik van je welke type telefoons je hebt geprobeerd. Ik hoor het graag van je. Zo heb ik iets meer inzicht in de situatie.

Groetjes, Lotte
ik zelf heb een samsung galaxy s 4, mijn vader heeft een samsung xcover 2
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Pietervanbaaijen,

Wil je mij via een privébericht je klantnummer en volledige adresgegevens sturen?
Dan kijk ik even met je mee!

Je stuurt me een privébericht door op mijn foto en vervolgens op bericht te klikken.

Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hallo Pietervanbaaijen,

Nog bedankt voor je gegevens.
Ik zie dat er afgelopen tijd geprobeerd is om telefonisch tot een oplossing te komen.
In onze laatste reactie hebben wij je een sms verzonden, heb je hier nog vragen over?
Ik hoor het graag of ik je nog kan helpen.

Groetjes, Lotte
ik heb de sms niet gezien.. is er misschien een nummer die ik hierover kan bellen wanneer dit mijn uitkomt? ik denk dat jullie iedere keer gebeld hebben met een privé nummer dus kon niet terug bellen. want zou graag tot een oplossing komen

Gr. Pieter
Reputatie 3
Badge +5
Ha Pieter,

Je kan onze klantenservice hiervoor het beste bellen.
Je kan dat dit referentienummer noemen: 20278179.

Mocht het niet lukken of nog vragen hebben wil je dit dan aan me laten weten? Dan kijk ik of ik nog iets voor je kan betekenen.

Groetjes, Lotte