beantwoord

Belminuten verhogen

• 11 februari 2016
  • 5 reacties
  • 413 x bekeken

Kan ik ook voor 1 maand mijn belminuten op onbeperkt zetten of zit ik er dan de rest van mijn abonnement aan vast? Zo ja, hoeveel kost dit en hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door eric 11 februari 2016, 12:06

In de oude bundel structuur (tot 12 november 2015) kon dat zeker. Kijk eens of die mogelijkheid in mijn.tele2.nl zit?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In de oude bundel structuur (tot 12 november 2015) kon dat zeker. Kijk eens of die mogelijkheid in mijn.tele2.nl zit?
Reputatie 5
Badge +4
Hee Tessarem,
Heb je nog gekeken of die optie in je MijnTele2 omgeving beschikbaar was? 🙂 Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Hoi, ik heb een abonnement met een galaxy s6 300 belminuten en 500 mb, nu kijk ik bij tarieven in mijntele2 en ik zie onbeperkt dit en dat, ik ben nooit op de hoogte gebracht en betaal al die tijd al veel te veel en ik kan het ook niet verhogen in mijntele2, er staat alleen informatie over verlagen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nathaliennnnnnn,
Welkom op het Tele2 forum! Zou je misschien een eigen topic willen starten? Dan help ik of een van mijn collega's je daar verder. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Tessarem,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, laat het dan weten in een nieuw topic. :)
Groetjes Kiko