beantwoord

Bellen vanuit het buitenland

• 19 juli 2017
  • 6 reacties
  • 113 x bekeken

Beste mensen op het forum,

Op dit moment ben ik in Mexico. Ik moet dringend een telefoontje plegen met mijn bank ivm mijn creditcard en dit kan alleen via de weg dat ik hen bel.
Helaas lukt het niet met (zowel mijn mexicaanse) als met mijn Nederlandse nummer te bellen naar dit Nederlandse nummer van mijn bank (ja, ik heb het met +31 en 0031 geprobeerd, lukt beide niet).

Ik heb een blauwe simkaart van tele2, daarmee hoef ik niet te activeren dat ik in het buitenland ben.

Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?

Bij voorbaat dank.

Mvg,

Estelle
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 31 juli 2017, 13:54

Hoi Estelle,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, als ik je kan helpen ontvang ik nog steeds graag het nummer welke je probeert te bellen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Hoelang ben je al klant van Tele2? Bellen in het buitenland is geblokkeerd tot er twee facturen zijn betaald.
Hoelang ben je al klant van Tele2? Bellen in het buitenland is geblokkeerd tot er twee facturen zijn betaald.

Al een aantal jaar. Iedere maand wordt het bedrag automatisch afgeschreven, hier zijn nog nooit problemen mee geweest.
Reputatie 4
Badge
Hoi Estelle,

Ik heb je topic verplaatst naar het forum waar deze het beste tot zijn recht komt. Wat gek dat het niet lukt om het nummer te bellen! Aangezien dit niet lukt met verschillende nummers, weet je zeker dat je het juiste nummer probeert te bellen? Als dit het geval is dan kijk ik graag met je mee. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Estelle,

Bedankt voor je bericht. Zou je me in een privébericht kunnen laten weten welk nummer je probeert te bellen? Dan ga ik het vanuit onze kant ook proberen 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Estelle,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, als ik je kan helpen ontvang ik nog steeds graag het nummer welke je probeert te bellen.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Estelle,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik heb daarom je topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark