beantwoord

Bellen vanuit Duitsland naar Nederland

• 26 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 202 x bekeken

Beste lezers,

Het lukt mij niet om vanuit Duitsland naar Nederland te bellen. Bij elk Nederlands nummer dat ik bel krijg ik te horen dat het nummer onbekend is. Ik heb dit abonnement al vrij lang, veel langer dan de twee maanden die nodig zijn om vanuit het buitenland te bellen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Groeten,
Fabio
icon

Beste antwoord door Weirdfox 28 augustus 2019, 12:23

@Malamute dat deed ik al correct. Ik kan die pagina nu niet zien, maar het kan inderdaad zo zijn dat ik last had van een tijdelijke storing want @Petra van Tele2 het werkt inmiddels weer wel!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoe bel je precies het nummer? En wat gebeurt er als je een duits nummer belt?
Ik bel het nummer normaal door < +31 - telefoonnummer > of < 0031 - telefoonnummer > in te voeren.
Als ik een Duits nummer bel gaat de telefoon wel over.
Reputatie 4
Badge +2
Bij telefoonnummer voer je dan neem ik aan niet de 0 in?
Dus als je een 06 nummer belt moet je +316... draaien.

Kan ook zijn dat je nu last hebt van deze storing: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-met-mobiel-bellen-77493
Reputatie 4
Badge
@Weirdfox Klopt het dat het inmiddels is gelukt?

Gr. Petra
@Malamute dat deed ik al correct. Ik kan die pagina nu niet zien, maar het kan inderdaad zo zijn dat ik last had van een tijdelijke storing want @Petra van Tele2 het werkt inmiddels weer wel!
Reputatie 4
Badge
@Weirdfox Bedankt voor je terugkoppeling, goed om te horen dat het is opgelost. Ik ga het topic weer sluiten.

Alvast een fijn weekend gewenst.

Petra