beantwoord

Bellen naar het Buitenland

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hi! Ik heb een bundel met alles onbeperkt (sms’en, bellen en internetten) binnen EU alleen er staat op de Mijn Tele 2 app dat ik 36,50 buiten mijn bundel ben ? Dus mijn vraag is hoe dat mogelijk kan zijn als ik specifiek de bundel heb aangeslagen met alles onbeperkt en dat ook nog in het EU terwijl ik alleen naar Duitsland heb gebeld

icon Beste antwoord door pipodeclown 7 oktober 2018, 22:12

Bellen van Nederland naar de EU (buiten NL) valt niet onder de bundel. https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/#tarieven
Simpel uitgelegd is er wetgeving gekomen waardoor je in het buitenland (binnen EU) van je normale bundels gebruik kan maken. Voor bellen van NL naar andere EU landen is geen aanvullende wetgeving gekomen, dus zijn daar nog steeds aparte tarieven voor. Veel gebruikers vinden het onlogisch, maar het is wat het is.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge
Bellen van Nederland naar de EU (buiten NL) valt niet onder de bundel. https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/#tarieven
Simpel uitgelegd is er wetgeving gekomen waardoor je in het buitenland (binnen EU) van je normale bundels gebruik kan maken. Voor bellen van NL naar andere EU landen is geen aanvullende wetgeving gekomen, dus zijn daar nog steeds aparte tarieven voor. Veel gebruikers vinden het onlogisch, maar het is wat het is.
Reputatie 7
Badge +4
Staat ook aangegeven als je op de bestelpagina bent:

En nog een heel goede toeslag ook! 😉
Ik belde voorheen naar het buitenland met een simyo prepay, dit was 10 cent per minuut i.p.v. 60 cent!
Reputatie 7
Badge +4
Hanz schreef:

En nog een heel goede toeslag ook! 😉
Ik belde voorheen naar het buitenland met een simyo prepay, dit was 10 cent per minuut i.p.v. 60 cent!

Ook daar betaal je van NL naar EU nu al 30 cent. Tja, je moet ook altijd goed bedenken wat je behoefte is en daar je abonnement op afstemmen. Tele2 is vooral goedkoop in grotere databundels.