Bellen heeft geen zin

  • 25 april 2017
  • 44 reacties
  • 1519 x bekeken

Ik blijf maar hier op het forum te schrijven waarom heeft bellen naar de klantenservice geen zin
Ik heb een abonnement van E 35 euro
Dit is nu al de derde keer dat er maar 25 euro wordt afgetrokken
Eerste keer niet gezien gelijk een incasso van 40 euro boete
Dus ik kijk nu elke maand mijn bankafschriften na wat jullie er afhalen dit is nu de derde keer dat er 25 euro wordt afgetrokken vandaag weer dan boek ik gelijk 10 euro over maar wat is nu het probleem Ik bel elke keer naar de klanten service Met de mededeling mevr we geven het door en het komt nu goed dus weer niet ik blijf maar bellen dit is nu de derde keer Is de financiële afdeling op vakantie ik baal hier zo van

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

44 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Aangezien er geen vragen meer zijn, ga ik deze topic sluiten.

Groetjes,

Hinke
Nee hoor alles is nu goed dank je
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Fijn om te horen dat het nu goed gaat! Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke vandaag is er E 35 afgegaan dus dat is gelukkig nu ook goed
Bedankt voor het helpen en oplossen en dat je nog een tijdje deze topic hebt open gelaten
Dank je wel
Reputatie 4
Badge
Hi GG 59,

Fijn om te horen dat je het bedrag in goede orde hebt ontvangen! We hebben eind van de maand dan nog even contact over de factuur die je deze maand gaat krijgen en de automatische incasso daar van.

Groetjes,

Hinke
Het zou fijn zijn dat deze topic open blijft staan want jij zegt dat er 10 euro is verrekend in mei maar er is 20 euro verrekend.
Maar jij zegt dat alles betaald is dan moet het goed komen
En ik zie net op de bank dat er 46 euro is terug gestort.
Ben ik heel blij mee
Dus juni wordt er als het goed is 35 euro gewoon automatisch er afgehaald
Ik zou tot eind juni graag met jouw nog in contact blijven Ik bericht je 25 juni in ieder geval al heel erg bedankt
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

De verrekening zie je helaas niet terug op de factuur zelf, dit merk je doordat het bedrag van de automatische incasso anders is dan de factuur die je ontvangt. Op dit moment is er 10 euro verrekend met de factuur van mei. Als je wil kan ik deze topic open laten, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden en jij niet voor verrassingen komt te staan.

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke
Ik heb alleen een factuur van E 35,00 in beeld op m'n ap daar staat niks van min E 20,00 En een factuur van min E 56,00
Normaal kreeg ik ook nog een factuur via mail die heb ik nu niet gekregen .
Dus zelf kan ik niet zien of het wel klopt van de verekening .
Ben blij dat jij het wel kan zien
Wat kan ik de volgende maanden verwachten
Ik krijg nu nog E 46 euro terug
Dus de eerst volgende 4 maanden word er E 10 verrekend en nog een maand van E 6 euro
Het zou ook fijn zijn als ik het zelf ook op mijn factuur kan zien
Ik hoor nog graag van je
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zover ik nu kan zien gaat alles goed met de facturen en de afschrijving daar van. Er staat niks open en de creditfactuur is deels verrekend met de factuur. Wist je dat je de creditfactuur in Mijntele2 kan zien?
Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat met de verdere facturatie! Heb je verder nog vragen voor mij?

Groetjes,

Hinke
Oké dank je
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Op dit moment staan al je facturen als betaald in het systeem, maar het kan zijn dat dit nog veranderd.
Ik houd het voor je in de gaten zodat er niks kan worden overgedragen aan BOS Incasso.

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke
Krijg ik nu niet eind van de maand een incasso Bos aanmaning in de deur
Want jij zegt dat het geld wat ik terug krijg nooit met de toestel kosten wordt verrekent
Ik krijg E 56 terug en E 10 wat ik teveel heb betaald Totaal E 66
Inprincipe zou Tele. 2 er 7 maanden overdoen om mij terug te betalen begrijp ik
En nu is er ipv E 35 E 15 euro van mijn gehaald
Mijn toestelkosten is. E 25 en mijn abonnement E 10
Ik hoop dat het goed gaat
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zoals je in een privébericht hebt aangegeven ging het inderdaad om een automatische afschrijving van vorig jaar. Echter heb je mij vervolgens de gegevens gestuurd van de automatische incasso van deze maand, dank daar voor.
Ik houd het voor je in de gaten, om te zien of het nu goed gaat.

Groetjes,

Hinke
Stond echt 24 mei bij maar ga vanavond weer kijken hoor kan het niet via m'n telefoon zien
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Bedankt voor je privébericht!
Misschien een gekke vraag, maar kan het zijn dat dat een automatische incasso is geweest van vorig jaar? Het gaat namelijk om een factuur die 25-05-2016 (ook al) is geïncasseerd van je rekening.

Groetjes,

Hinke
Doe ik vanavond even ben nu op m'n werk
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Dat is een gek bedrag, die zie ik niet terug in jouw facturen. Kun je mij de omschrijving/kenmerk toesturen in een privébericht?

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke ik zie na nog een keer gekeken te hebben dat automatische incasso Tele 2 , 24 mei E 4,77 van mijn rekening wordt afgeschreven
Hallo Hinke
Er staat nog niks bij mijn automatisch incasso.
Misschien maandag ik jou je op de hoogte
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zie je al een geplande automatische incasso in je bankoverzicht?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Jij ook een fijn weekend!

We houden contact 😉
Je hoort van mij zo gauw 25 mei de automatische incasso eraf wordt gehaald prettig weekend
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zodra je een automatische incasso ziet staan, hoor ik graag wat er precies geïncasseerd wordt, zodat ik kan controleren of het goed gaat.
De 56 euro wordt inderdaad verrekend, maar zoals eerder aangegeven wordt deze niet verrekend met je toestelkosten.

Groetjes,

Hinke
Hallo ik zie bij de bank nog niks
Maar bij de facturen van Tele 2 die staan nog in het grijs Dat is een van 35 euro die dan 25 mei van mijn bank zou afgaan
En een factuur in grijs van - E 56 euro die zou dan verrekend worden
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Kun je mij aangeven of je al een ingeplande automatische incasso ziet bij je bank? En zo ja, wat het bedrag is. Wat betreft de terugstorting zal het niet de volledige 56 euro zijn, aangezien deze dus ook deels wordt verrekend met je factuur/facturen. Zodra er een bedrag wordt teruggestort, hoor je het van ons!

Groetjes,

Hinke