Bellen heeft geen zin

• 25 april 2017
  • 44 reacties
  • 1521 x bekeken

Ik blijf maar hier op het forum te schrijven waarom heeft bellen naar de klantenservice geen zin
Ik heb een abonnement van E 35 euro
Dit is nu al de derde keer dat er maar 25 euro wordt afgetrokken
Eerste keer niet gezien gelijk een incasso van 40 euro boete
Dus ik kijk nu elke maand mijn bankafschriften na wat jullie er afhalen dit is nu de derde keer dat er 25 euro wordt afgetrokken vandaag weer dan boek ik gelijk 10 euro over maar wat is nu het probleem Ik bel elke keer naar de klanten service Met de mededeling mevr we geven het door en het komt nu goed dus weer niet ik blijf maar bellen dit is nu de derde keer Is de financiële afdeling op vakantie ik baal hier zo van

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

44 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey GG59,

Volgens mij had je hier al antwoord gekregen van een moderator:

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/weinig-eraf-gehaald-63869

De moderator gaf aan dat de toestelkosten en abonnementskosten apart van elkaar worden afgeschreven. Dus er wordt niet in een keer 35 euro afgeschreven. Op welk moment van de maand word bij je normaal de 25 euro afgeschreven?
Hoe zo apart er gaat alleen maar 25 euro van mijn rekening af die 10 euro moet ik zelf naar jullie overboeken En dat is niet de bedoeling gaat 8 maanden goed en nu al 3 maanden niet En als ze bij de klantenservice zeggen dat het niet klopt en dat het bij de volgende factuur goed komt maar dit is nu al de derde keer elke maand wordt de 25 van de maand wordt er geld afgeschreven normaal 35 en nu aldoor 25
24 of 25 van de maand
Als je mijn vraag goed hebt gelezen dan wordt die 10 euro niet door Tele 2 eraf getrokken die boek ik zelf aldoor over en mark heeft toen geschreven dat alle facturen betaald zijn dat dat komt omdat ik die 10 euro zelf aldoor overboek en dat is niet de bedoeling wie O wie heeft hier wel verstand van Kijk Baarddraakje als er eerst 25 euro wordt afgetrokken en dan een paar dagen later 10 euro apart vind ik geen probleem maar TELE 2 haalt alleen maar die 25 euro eraf Ik moet die 10 euro zelf aldoor overboeken Dus het is nog steeds niet goedzak hoop dat dit duidelijk zo is
Reputatie 5
Badge +2
Prima dan is dat duidelijk GG59 🙂 Dat was namelijk niet duidelijk geworden uit je eerdere post. Je gaf in je post aan dat je GELIJK de 10 euro overmaakte. En aangezien je ook niet op het bericht van Mark had gereageerd wees ik je even op zijn reactie. That's all

Dan wordt het even wachten tot een moderator dit topic leest en hopelijk iets voor je kan doen. Ook even een tip. Je hebt het hier op dit forum voornamelijk tegen mede-klanten. Alleen forum gebrukers met de naam " Van Tele2 " in hun gebruikersnaam zijn ook daadwerkelijk mensen van Tele2. Dus taalgebruik zoals " jullie " etc gericht tegen anderen is niet helemaal op zijn plaats. Ik zelf heb helemaal niets met Tele2 te maken.
Dat geeft niks maar mijn berichten zijn bedoelt voor de moderator van Tele2
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Ik heb gelijk even je gegevens er bij gepakt en zie dat er inderdaad steeds een deel wordt geïncasseerd. Is ook deze maand maar 1 automatische incasso te zien? Kun je mij aangeven wanneer precies de laatste automatische incasso is geweest van de 10 euro, dan ga ik na of er iets rond die tijd is gewijzigd in je gegevens.

Groetjes,

Hinke
Jan 25 euro
Feb ging het goed
Maart 25 euro
April 25 euro
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Ging het voor januari wel goed en is het dan in januari voor het eerst niet goed gegaan? En heb je toevallig hierover contact gehad met je bank? Om na te gaan of daar iets bekend is hierover?
En zie je de automatische incasso van deze maand ook niet onder geplande incasso's staan? En dat deze dus nog kan plaatsvinden.

Groetjes,

Hinke
Voor januari ging het goed bijna 3 jaar ging het goed Mijn bank heeft hier geen bevoeging voor om een bedrag te veranderen Ik heb Tele2 toestemming gegeven voor 35 euro
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Uiteraard heeft je bank geen wijziging aangebracht in je maandelijkse kosten ;)
Maar kunnen ze bij de bank wel zien of wij maandelijks de 10 euro proberen te incasseren of zien zij hier niets van terug?

Groetjes,

Hinke
Ik zal maandag bellen dan hoor je het wel Gr
Reputatie 4
Badge
Ik wacht je reactie dan even af!
Fijn weekend voor nu en we houden contact 😉
Vandaag contact gehad met de Rabobank zei zien geen blokkade van die 10 euro alleen dat er 25 euro wordt afgetrokken verder niks
Het is zelfde met mijn 56 euro wat ik ook nog steeds terug krijg van Tele 2 ..3 maart een mail dat ik de eerste volgende factuur mijn E56 zou terug krijgen zou verrekend worden eind mrt niet gekregen gebeld wordt eind april eind april niet gekregen weer gebeld werd er gezegd dat ze vergeten waren een vinkje weg te halen nu wordt het eind mei hier heb ik weer een mail van gehad dat de eerste volgende factuur mijn E 56 zou terug krijgen Weet je het is nooit een keer dat het goed komt Ik blijf maar bellen dingen op het forum schrijven ik weet je probeert het goed te krijgen Ik heb dit nog nooit mee gemaakt dat alles bij Tele 2 zo moeizaam Uk denk dat je het verder maar laat met uitzoeken ik boek die 10 euro zelf aldoor wel over Het belangrijkste is dat ik mijn 56 euro terug krijg
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Kun je mij aangeven hoeveel er deze maand is geïncasseerd? En kun je kijken of wij één keer een bedrag hebben geïncasseerd of twee keer?

Wat betreft de vergoeding van 56 euro, deze wordt verrekend met de eerst volgende factuur/facturen. Houdt er rekening mee dat dit niet verrekend wordt met je toestelkosten, maar alleen met de abonnements- en verbruikskosten. Als je wil dat het restantbedrag wordt teruggestort op je rekening, dan hoor ik dit graag van je zodat ik dit verzoek voor je kan indienen bij onze financiële afdeling.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Dat heb ik 9 dagen geleden ook al op geschreven
25 jan E25,
25 febr is er wel E 35 erafgehaald
25 maart E 25,
25 april E 25,
En nee er is niet dubbel afgegaan
Ik heb die 3X zelf E 10 overgemaakt naar Tele 2 .Jan ,mrt en april
En van die restant wil ik graag op mijn bank terug gestort hebben Maar dat hebben ze mij nu al een paar x beloofd Ik hoop nu toch echt dat het eind mei alles in orde komt
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Ik zie dat je op dit moment 10 euro teveel hebt betaald, dit wordt verrekend met je eerst volgende factuur. Er zal dan sowieso geen 10 euro worden geïncasseerd, maar dus alleen de 25 euro. De vergoeding is ingevoerd op een manier dat deze verrekend wordt met je facturen en niet wordt teruggestort. Dit heb ik bij deze alsnog in gang gezet. Zodra de terugstorting verwerkt is ontvang je een bevestiging van onze financiële afdeling. Excuus voor de verwarring hierin.

Groetjes,

Hinke
Als ik heel eerlijk ben heb ik er geen vertrouwen in Maar ik wacht 25 mei wel weer af En die terug storting van 56 euro Eerst bedankt tot zover
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Kun je mij aangeven of je al een ingeplande automatische incasso ziet bij je bank? En zo ja, wat het bedrag is. Wat betreft de terugstorting zal het niet de volledige 56 euro zijn, aangezien deze dus ook deels wordt verrekend met je factuur/facturen. Zodra er een bedrag wordt teruggestort, hoor je het van ons!

Groetjes,

Hinke
Hallo ik zie bij de bank nog niks
Maar bij de facturen van Tele 2 die staan nog in het grijs Dat is een van 35 euro die dan 25 mei van mijn bank zou afgaan
En een factuur in grijs van - E 56 euro die zou dan verrekend worden
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zodra je een automatische incasso ziet staan, hoor ik graag wat er precies geïncasseerd wordt, zodat ik kan controleren of het goed gaat.
De 56 euro wordt inderdaad verrekend, maar zoals eerder aangegeven wordt deze niet verrekend met je toestelkosten.

Groetjes,

Hinke
Je hoort van mij zo gauw 25 mei de automatische incasso eraf wordt gehaald prettig weekend
Reputatie 4
Badge
Jij ook een fijn weekend!

We houden contact 😉
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zie je al een geplande automatische incasso in je bankoverzicht?

Groetjes,

Hinke