Bellen heeft geen zin

• 25 april 2017
  • 44 reacties
  • 1519 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

44 reacties

Hallo Hinke
Er staat nog niks bij mijn automatisch incasso.
Misschien maandag ik jou je op de hoogte
Hallo Hinke ik zie na nog een keer gekeken te hebben dat automatische incasso Tele 2 , 24 mei E 4,77 van mijn rekening wordt afgeschreven
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Dat is een gek bedrag, die zie ik niet terug in jouw facturen. Kun je mij de omschrijving/kenmerk toesturen in een privébericht?

Groetjes,

Hinke
Doe ik vanavond even ben nu op m'n werk
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Bedankt voor je privébericht!
Misschien een gekke vraag, maar kan het zijn dat dat een automatische incasso is geweest van vorig jaar? Het gaat namelijk om een factuur die 25-05-2016 (ook al) is geïncasseerd van je rekening.

Groetjes,

Hinke
Stond echt 24 mei bij maar ga vanavond weer kijken hoor kan het niet via m'n telefoon zien
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zoals je in een privébericht hebt aangegeven ging het inderdaad om een automatische afschrijving van vorig jaar. Echter heb je mij vervolgens de gegevens gestuurd van de automatische incasso van deze maand, dank daar voor.
Ik houd het voor je in de gaten, om te zien of het nu goed gaat.

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke
Krijg ik nu niet eind van de maand een incasso Bos aanmaning in de deur
Want jij zegt dat het geld wat ik terug krijg nooit met de toestel kosten wordt verrekent
Ik krijg E 56 terug en E 10 wat ik teveel heb betaald Totaal E 66
Inprincipe zou Tele. 2 er 7 maanden overdoen om mij terug te betalen begrijp ik
En nu is er ipv E 35 E 15 euro van mijn gehaald
Mijn toestelkosten is. E 25 en mijn abonnement E 10
Ik hoop dat het goed gaat
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Op dit moment staan al je facturen als betaald in het systeem, maar het kan zijn dat dit nog veranderd.
Ik houd het voor je in de gaten zodat er niks kan worden overgedragen aan BOS Incasso.

Groetjes,

Hinke
Oké dank je
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Zover ik nu kan zien gaat alles goed met de facturen en de afschrijving daar van. Er staat niks open en de creditfactuur is deels verrekend met de factuur. Wist je dat je de creditfactuur in Mijntele2 kan zien?
Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat met de verdere facturatie! Heb je verder nog vragen voor mij?

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke
Ik heb alleen een factuur van E 35,00 in beeld op m'n ap daar staat niks van min E 20,00 En een factuur van min E 56,00
Normaal kreeg ik ook nog een factuur via mail die heb ik nu niet gekregen .
Dus zelf kan ik niet zien of het wel klopt van de verekening .
Ben blij dat jij het wel kan zien
Wat kan ik de volgende maanden verwachten
Ik krijg nu nog E 46 euro terug
Dus de eerst volgende 4 maanden word er E 10 verrekend en nog een maand van E 6 euro
Het zou ook fijn zijn als ik het zelf ook op mijn factuur kan zien
Ik hoor nog graag van je
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

De verrekening zie je helaas niet terug op de factuur zelf, dit merk je doordat het bedrag van de automatische incasso anders is dan de factuur die je ontvangt. Op dit moment is er 10 euro verrekend met de factuur van mei. Als je wil kan ik deze topic open laten, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden en jij niet voor verrassingen komt te staan.

Groetjes,

Hinke
Het zou fijn zijn dat deze topic open blijft staan want jij zegt dat er 10 euro is verrekend in mei maar er is 20 euro verrekend.
Maar jij zegt dat alles betaald is dan moet het goed komen
En ik zie net op de bank dat er 46 euro is terug gestort.
Ben ik heel blij mee
Dus juni wordt er als het goed is 35 euro gewoon automatisch er afgehaald
Ik zou tot eind juni graag met jouw nog in contact blijven Ik bericht je 25 juni in ieder geval al heel erg bedankt
Reputatie 4
Badge
Hi GG 59,

Fijn om te horen dat je het bedrag in goede orde hebt ontvangen! We hebben eind van de maand dan nog even contact over de factuur die je deze maand gaat krijgen en de automatische incasso daar van.

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke vandaag is er E 35 afgegaan dus dat is gelukkig nu ook goed
Bedankt voor het helpen en oplossen en dat je nog een tijdje deze topic hebt open gelaten
Dank je wel
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Fijn om te horen dat het nu goed gaat! Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Nee hoor alles is nu goed dank je
Reputatie 4
Badge
Hi GG59,

Aangezien er geen vragen meer zijn, ga ik deze topic sluiten.

Groetjes,

Hinke