vraag

Bedragen onterecht afgeschreven

  • 4 October 2021
  • 1 reactie
  • 31 x bekeken

In 2018 zijn er door Tele2 BV verschillende bedragen onterecht afgeschreven. De afschrijvingen zijn tot stand gekomen omdat iemand een abonnement heeft afgesloten en ons rekeningnummer gebruikt. Tele2 heeft 2 van de vier bedragen automatisch teruggestort. De andere twee afschrijvingen hebben we nog niet terug ontvangen. Hierover hebben we uren gebeld met Tele2 alsook verschillende e-mails gestuurd naar verschillende afdelingen. Helaas, reageert Tele2 niet op onze berichten. Wij willen in contact komen met de afdeling die onze gelden terug kan storten. Overigens wij hebben nooit een abonnement gehad bij Tele2. Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Nee, nooit gehad. 

Als tele2 niet reageert zijn er nog twee mogelijkheden.

De geschillencommissie en anders via een advocaat een rechtszaak beginners.

De geschillencommissie is het goedkoopste, ca 50 Euro. Dat krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld..

De andere route is duurder en duurt langer.

Succes ermee. 

Reageer