Bedrag factuur hoger dan in contract vastgelegd

• 28 februari 2019
  • 34 reacties
  • 1301 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Volgen mij was mijn antwoord gewoon het eerste, goede antwoord, toch? ?
Reputatie 2
Ga maar uithuilen bij Mammeloe: @DikkeWalrus ziet dat anders ... En in dezen telt immers alleen zijn oordeel!
Reputatie 7
Badge +5
@pipodeclown je hebt gehoord wat Klukkluk zei hè 😉

@BovensteSteen volgens mij tellen de feiten en niet iemand zijn persoonlijke oordeel, maar goed het antwoord is gegeven.
Reputatie 2
Een feitelijk antwoord dat op feiten is gebasseerd is “goed” i.t.t. “fout”, “juist” i.t.t. “onjuist”, “waar” i.t.t. “onwaar” etc etc ...
Het beste antwoord is daarnaast ook nog op een oordeel gebaseerd en kan meer dan alleen feiten in zich hebben. Het is een kwalificatie van de AUTEUR en geeft zijn of haar mening weer. Vandaar dat niemand anders dan de AUTEUR zelf een antwoord als “het beste antwoord” voor de vraagstelling van de AUTEUR kan kwalificeren.

Vergelijk het met stemrecht: daar wordt de stemkeuze ook alleen door de stemmer zelf bepaald en niet door zijn omgeving ...
(zo is het althans bedacht in de moderne democratie)
Reputatie 7
Badge +5
Laat dit nu geen stemloket zijn maar een Forum, als het democratisch was dan hadden de forumleden de Moderators gekozen en dat is ook niet het geval.
Zie het maar als de E.U. (autocratie) die daar zitten hebben wij ook niet gekozen maar die bepalen wel.

Het antwoord dat is gegeven berust op feiten en niet het oordeel van een persoon want iedereen heeft zijn eigen waarheid en die wil nog wel eens verschillen met elkaar.
Reputatie 7
Badge +1
Ga maar uithuilen bij Mammeloe: @DikkeWalrus ziet dat anders ... En in dezen telt immers alleen zijn oordeel!
Geïrriteerd dat jouw antwoord niet klopte? Het is geen wedstrijd hoor ?
Reputatie 2
Wie is geïrriteerd? Ik niet hoor ... ik respecteer gewoon dat @DikkeWalrus heeft gekozen voor het antwoord van @Arjan van Tele2 als Beste Antwoord. En dat snap ik helemaal, jij blijkbaar niet dus?
Reputatie 7
Badge +1
Wie is geïrriteerd? Ik niet hoor ... ik respecteer gewoon dat @DikkeWalrus heeft gekozen voor het antwoord van @Arjan van Tele2 als Beste Antwoord. En dat snap ik helemaal, jij blijkbaar niet dus?

Aan die smiley kon je zien dat het mij geen zak uitmaakte welk antwoord als beste aangemerkt wordt. Met geïrriteerd bedoelde ik uiteraard dat jij je er al druk over maakte lang voordat Arjan zijn reactie plaatste. Maar je reageert zo fel, dat het je kennelijk om wat voor reden dan ook nog steeds erg hoog zit. Ik vind het prima zo, ik ga weer andere mensen in andere topics helpen, waarvoor het topic is bedoeld. En ik zal daarbij nooit klagen dat een ander antwoord als beste wordt aangemerkt. ?
Reputatie 2
Sapperdeflap ...