vraag

Bankrekeningnummer wijzigen door moderator

• 25 september 2019
  • 6 reacties
  • 155 x bekeken

Ik wil een iban veranderen die niet in het formulier staat op de website. Is er een moderator die dit voor mij kan doen via een PM? Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Laat me raden, het betreft de “vooruitstrevende” FinTech partij Bunq die nog steeds niet heeft geregeld dat ze ook meedoen om op die lijst te komen? 🤡
Reputatie 6
Badge
Hoi @bram2

Ik wil het wel voor je wijzigen

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Nieuwe ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Laat me raden, het betreft de “vooruitstrevende” FinTech partij Bunq die nog steeds niet heeft geregeld dat ze ook meedoen om op die lijst te komen? 🤡

Deze reactie staat symbool voor de bijzonder slechte service die Tele2 weet te bieden. Die service, of eigenlijk het gebrek aan service en respect vanuit Tele2, zorgt ervoor dat ik hierna nooit en te nimmer meer iets met Tele2 te maken wil hebben ... goed gedaan! 👏

Overigens is het Tele2 die het formulier moet updaten, er missen nu een stuk of tien Nederlandse banken...
Reputatie 7
Badge +4
Tien banken missen? Hebben we wel zoveel Nederlandse banken die een betaalrekening aanbieden? Lijkt mij wat overdreven stelling van TS.
Reputatie 7
Badge

Laat me raden, het betreft de “vooruitstrevende” FinTech partij Bunq die nog steeds niet heeft geregeld dat ze ook meedoen om op die lijst te komen? 🤡Deze reactie staat symbool voor de bijzonder slechte service die Tele2 weet te bieden. Die service, of eigenlijk het gebrek aan service en respect vanuit Tele2, zorgt ervoor dat ik hierna nooit en te nimmer meer iets met Tele2 te maken wil hebben ... goed gedaan! 👏

Overigens is het Tele2 die het formulier moet updaten, er missen nu een stuk of tien Nederlandse banken...

Als je een issue hebt met de service, dan kan je altijd een topic openen en zal een moderator je proberen te helpen. Net als nu het geval is.

Daarnaast, Bunq heeft nooit meegedaan met de e-mandate standaard, wat -naar ik begrijp- de reden is dat ze in veel formulieren niet te kiezen zijn. Ik ben benieuwd naar de 10 NL banken die nog missen in het formulier van Tele2.
Reputatie 6
Badge
Het Ibannummer is gewijzigd

Topic closed

Groet,

Arjan