Backoffice

Ik heb op vrijdag 17 mei mijn abonnement verlengt met toestel. De bestelling is geannuleerd omdat de geboortedatum van de gegevens in tegenstelling tot en met de ID niet klopte. Ik wist dit van te voren dus heb hier, dezelfde dag als het verlengen, over gebeld. De persoon aan de telefoon hielp mij heel fijn en zei dat de backoffice mij ging bellen om dit aan te passen en de levering opnieuw in gang te zetten. De telefoon is zaterdag bezorgd, weer mee terug gegaan en nu is het dinsdag en ben ik nog steeds niet gebeld. Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe lang dit nog gaat duren? Ik zou graag zo snel mogelijk mijn nieuwe telefoon willen ontvangen omdat mijn huidige telefoon het al een aantal weken heeft begeven, begrijpen jullie?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Was de geboortedatum toevallig van je ouders? of is het iets compleet verkeerds, b.v. 01-01-1900...
Reputatie 2
Badge
Hoi Annefloor,

Ik los het graag voor je op, kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin je volledige adres, geboortedatum (zowel de juiste als waar het nu op staat) en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, groet Petra
Reputatie 2
Badge
Helaas via privébericht geen reactie meer ontvangen. Probleem lijkt te zijn opgelost.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra