beantwoord

Apple watch e-sim

  • 22 October 2021
  • 3 reacties
  • 8392 x bekeken

Hallo!

Nu T-mobile heeft aangekondigd om e-sim te ondersteunen, vroeg ik mij dus af of Tele2 plannen heeft om dit ook binnenkort te gaan ondersteunen. Is er al iets hierover bekend? Ik wil namelijk een Apple Watch cellular model aanschaffen, vandaar ook mijn vraag.

icon

Beste antwoord door eric 22 October 2021, 16:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @ErdemAta welkom bij de community.

T-Mobile ondersteund al veel langer E-sim voor Apple en daar komt nu dus ondersteuning voor een Multisim t.b.v. de Apple watch bij. 

Er is helaas verder niets bekend dat ze ook E-sim voor Tele2 sims gaan voeren. Dus als je echt de multisim wilt hebben voor je watch is overstappen naar een T-Mobile abonnement de enigste optie. 

 

Hoi @ErdemAta welkom bij de community.

T-Mobile ondersteund al veel langer E-sim voor Apple en daar komt nu dus ondersteuning voor een Multisim t.b.v. de Apple watch bij. 

Er is helaas verder niets bekend dat ze ook E-sim voor Tele2 sims gaan voeren. Dus als je echt de multisim wilt hebben voor je watch is overstappen naar een T-Mobile abonnement de enigste optie. 

 

Ik heb op dit moment een Tele2 abonnement lopen, met een telefoon en een simkaart. Het is zeker ook niet mogelijk om over te stappen naar T-mobile met een lopend abonnement, of toch wel?

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan inderdaad pas aan het einde van je abonnement.