beantwoord

Apple Watch 4G

• 13 september 2017
  • 10 reacties
  • 2299 x bekeken

Hoi,

Ik vroeg me af of Tele2 plannen heeft om de Apple Watch met 4G te gaan ondersteunen?

Michiel
icon

Beste antwoord door eric 13 september 2017, 14:02

Niet in de nabije toekomst. Apple geeft aan dat NL en BE voorlopig dit niet gaan ondersteunen. E-Sim is nog niet in gebruik in die landen. Dus voordat zulke zaken allemaal rond zijn ben je wel een horloge versie verder 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2
In Nederland hebben ze alleen de Series 3 GPS gepresenteerd

https://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch

GPS+LTE is vooralsnog alleen in USA en paar andere landen te verkrijgen.

https://www.apple.com/shop/buy-watch/apple-watch
Hoi Rena,

Dat was duidelijk, maar mijn vraag is of er plannen zijn om de eSIM in Apple Watch 4G in de nabije toekomst te gaan ondersteunen.

Michiel
Reputatie 7
Badge +4
Niet in de nabije toekomst. Apple geeft aan dat NL en BE voorlopig dit niet gaan ondersteunen. E-Sim is nog niet in gebruik in die landen. Dus voordat zulke zaken allemaal rond zijn ben je wel een horloge versie verder 🙂
Geen van de reacties geeft antwoord op de vraag van de mlowijs.

Zijn vraag is of Tele2 van plan is de e-sim van de Apple Watch 3 in NL te ondersteunen.

1 van de redenen dat Apple hem in NL niet uitbrengt is dat er geen providers in NL en BE zijn die dit (willen) ondersteunen.

De vraag is volgens mij dus of Tele2 bereid is om de e-sim in de appleWatch 3 te ondersteunen in NL zodat Apple watch 3 in NL kan lanceren.

LTE op de watch3 maakt voor mij een update vanaf watch2 interessant. Anders voegt hij voor mij niet zoveel toe tov watch2.

Dus Tele2 NL wanneer gaan jullie met Apple om de tafel ?
Reputatie 4
Badge +3
Apple moet eerst hiermee naar NL komen voordat wij zoiets kunnen gaan leveren.

Ik vermoed dat dit nog even gaat duren.
@JeroenM van Tele2

Kan Tele2 niet een beetje aandringen bij Apple ?
Reputatie 7
Badge +5

Shotgun wedding
Hoi, ik ben ook geïnteresseerd in de esim ondersteuning. Inmiddels heb ik de LTE Apple watch in Duitsland gekocht en hoop ik dat Tele2 danwel andere providers de esim gaan ondersteunen. Ik hoop dat Tele2 op korte termijn hier uitsluitsel over kan geven. Esim zie je in steeds meer producten terug dus mi een kwestie van tijd
Gezien de laatste ontwikkelingen vroeg ik mij af hoever het staat met de ondersteuning van de e-sim. Al een datum bekend?
Reputatie 7
Badge +2
Gezien de laatste ontwikkelingen vroeg ik mij af hoever het staat met de ondersteuning van de e-sim. Al een datum bekend?

Apple moet met de providers samenwerken om het gebruik van 4G Apple watch in Nederland mogelijk te maken, providers kan niks doen zonder Apple, tot nu zijn er geen plannen bekend om een 4G Apple watch naar Nederland te brengen, en Apple doet vrij geheimzinnig over haar plannen.