-
-
Snapt hoe het werkt
-
14 reacties
Ik heb 13 september een iphone besteld en betaald bij jullie. tot op heden niks ontvangen qua informatie je wordt door jullie bar slechte klantenservice telkens gewezen op de levertijden die op de site staan, +4weken voor besteld vanaf vandaag. Maar ik vind als je de pre order hebt geplaatst op 13sep dat dit niet voor jou hoort te gelden op zijn minst meer info voor de pre orders, ik heb toevallig ook al gelezen dat mensen hier hun toestel ontvangen hebben besteld tussen de 17e en de 20e. ook mensen die het zelfde probleem als mij hebben en jullie klantenservice schandalig vinden, uiteindelijk de overstap maken naar T-mobile (volgens mij het zelfde als Tele2) wel het toestel de zelfde dag verzenden en de volgende dag in huis. ik wacht nu 2,5 week zonder goede info en zit ook te denken om na vandaag te annuleren en het ergens anders te proberen!
icon
Beste antwoord door Stephan engels 1 oktober 2019, 16:11
Er bestaan zoveel uitvoeringen dit toestel (grootte van het scherm, geheugen en kleuren) dat Apple door de wereldwijde start van levering niet overal de juiste versies in de juiste hoeveelheden heeft.
Er is ook maar heel beperkte informatie welke hoeveelheid wanneer bij een provider ontvangen wordt. Daarom is het vooral even afwachten, maar hij komt er heus aan.
Dat is waar, maar kijk alsjeblieft is op de site van belsimpel en dan de iPhone 11 Pro Max met t-mobile als provider! Dan zijn ze binnen 4-5 dagen leverbaar zelfs de groene 64gb versie...
inplaats dat ze eerst alle pre orders weg werken gaan ze gewoon lekker door met verkopen.. Wat een goed moeder bedrijf zeg! Top man!!!
Bekijk origineel bericht