beantwoord

Apple iphone 11 pro green 64gb pr order

• 1 oktober 2019
  • 15 reacties
  • 692 x bekeken

Ik heb 13 september een iphone besteld en betaald bij jullie. tot op heden niks ontvangen qua informatie je wordt door jullie bar slechte klantenservice telkens gewezen op de levertijden die op de site staan, +4weken voor besteld vanaf vandaag. Maar ik vind als je de pre order hebt geplaatst op 13sep dat dit niet voor jou hoort te gelden op zijn minst meer info voor de pre orders, ik heb toevallig ook al gelezen dat mensen hier hun toestel ontvangen hebben besteld tussen de 17e en de 20e. ook mensen die het zelfde probleem als mij hebben en jullie klantenservice schandalig vinden, uiteindelijk de overstap maken naar T-mobile (volgens mij het zelfde als Tele2) wel het toestel de zelfde dag verzenden en de volgende dag in huis. ik wacht nu 2,5 week zonder goede info en zit ook te denken om na vandaag te annuleren en het ergens anders te proberen!
icon

Beste antwoord door Stephan engels 1 oktober 2019, 16:11

Er bestaan zoveel uitvoeringen dit toestel (grootte van het scherm, geheugen en kleuren) dat Apple door de wereldwijde start van levering niet overal de juiste versies in de juiste hoeveelheden heeft.
Er is ook maar heel beperkte informatie welke hoeveelheid wanneer bij een provider ontvangen wordt. Daarom is het vooral even afwachten, maar hij komt er heus aan.

Dat is waar, maar kijk alsjeblieft is op de site van belsimpel en dan de iPhone 11 Pro Max met t-mobile als provider! Dan zijn ze binnen 4-5 dagen leverbaar zelfs de groene 64gb versie...
inplaats dat ze eerst alle pre orders weg werken gaan ze gewoon lekker door met verkopen.. Wat een goed moeder bedrijf zeg! Top man!!!
Bekijk origineel bericht

15 reacties

Marley ik zag dat sommige die mails met info in hun spambox hadden gekregen. Spam gechecked?
Marley ik zag dat sommige die mails met info in hun spambox hadden gekregen. Spam gechecked?
jaa een mail met er is vertraging kijk voor de verwachte levertijden op tele2.nl
Je bent zeker niet de enige, wacht ook al een paar weken. Hoor niets van tele2. Vanmiddag voor de zoveelste keer weer een belletje doen... Ook heb ik de nieuwe iphones nog niet in omloop gezien, volgens mij hebben meer providers er problemen mee. Wel weet ik dat je hem beter bij een winkel had kunnen bestellen.. Hebben vrienden van mij ook gedaan en die hebben hem keurig de 20ste kunnen ophalen.. Snap dat je ongeduldig bent (ben ik ook, de moed zakt me in de schoenen) Maar geduld is een schone zaak!
Je bent zeker niet de enige, wacht ook al een paar weken. Hoor niets van tele2. Vanmiddag voor de zoveelste keer weer een belletje doen... Ook heb ik de nieuwe iphones nog niet in omloop gezien, volgens mij hebben meer providers er problemen mee. Wel weet ik dat je hem beter bij een winkel had kunnen bestellen.. Hebben vrienden van mij ook gedaan en die hebben hem keurig de 20ste kunnen ophalen.. Snap dat je ongeduldig bent (ben ik ook, de moed zakt me in de schoenen) Maar geduld is een
Jaa klopt zeker, je wordt er helemaal niet goed van ik weet dat bij tele2 ook al aardig wat mensen hem hebben ontvangen. Maar vanuit tele2 is de communicatie om te janken ze willen je geen enkele informatie geven, maar zeggen wel dat ze elke dag contact hebben dan mag je die info die je van apple krijgt wel door geven aan de mensen die een pre order hebben geplaatst en niet telkens zeggen op de site staan de levertijden. het enige wat daar staat is +4 weken levertijd besteld vanaf vandaag maar als pre order heb je al 3 weken geleden besteld.

Je bent zeker niet de enige, wacht ook al een paar weken. Hoor niets van tele2. Vanmiddag voor de zoveelste keer weer een belletje doen... Ook heb ik de nieuwe iphones nog niet in omloop gezien, volgens mij hebben meer providers er problemen mee. Wel weet ik dat je hem beter bij een winkel had kunnen bestellen.. Hebben vrienden van mij ook gedaan en die hebben hem keurig de 20ste kunnen ophalen.. Snap dat je ongeduldig bent (ben ik ook, de moed zakt me in de schoenen) Maar geduld is eenJaa klopt zeker, je wordt er helemaal niet goed van ik weet dat bij tele2 ook al aardig wat mensen hem hebben ontvangen. Maar vanuit tele2 is de communicatie om te janken ze willen je geen enkele informatie geven, maar zeggen wel dat ze elke dag contact hebben dan mag je die info die je van apple krijgt wel door geven aan de mensen die een pre order hebben geplaatst en niet telkens zeggen op de site staan de levertijden. het enige wat daar staat is +4 weken levertijd besteld vanaf vandaag maar als pre order heb je al 3 weken geleden besteld.

Heb hem ook nog niet binnen maar hoor van andere mensen dat ze hem al binnen hebben terwijl ik een pre-order heb.
Belachelijk dit
Reputatie 7
Badge +4
Er bestaan zoveel uitvoeringen dit toestel (grootte van het scherm, geheugen en kleuren) dat Apple door de wereldwijde start van levering niet overal de juiste versies in de juiste hoeveelheden heeft.
Er is ook maar heel beperkte informatie welke hoeveelheid wanneer bij een provider ontvangen wordt. Daarom is het vooral even afwachten, maar hij komt er heus aan.

Dat is waar, maar kijk alsjeblieft is op de site van belsimpel en dan de iPhone 11 Pro Max met t-mobile als provider! Dan zijn ze binnen 4-5 dagen leverbaar zelfs de groene 64gb versie...
inplaats dat ze eerst alle pre orders weg werken gaan ze gewoon lekker door met verkopen.. Wat een goed moeder bedrijf zeg! Top man!!!

ja joh tele2 een trieste bedoeling hahahahahah snap niet dat ik al zo lang klant ben als het gaat om service

KPN: Voor 23:30 uur besteld, morgen gratis in huis

T-Mobile: Voor 23:30 uur besteld, morgen gratis in huis

Terwijl Tele2 nog niet eens de pre-orders heeft kunnen afhandelen en andere providers al bezig zijn met normale verkoop...

Terwijl Tele2 nog niet eens de pre-orders heeft kunnen afhandelen en andere providers al bezig zijn met normale verkoop...

Dat dus...

denk dat ik me bestelling maar ga annuleren en naar kpn ga!!! Steek zeker geen centen meer in Tele2 of alles wat daar mee gemalen heeft!

het leuke is dat T-mobile en tele2 nog samenwerken althans dat zeggen ze

het leuke is dat T-mobile en tele2 nog samenwerken althans dat zeggen ze

Ja klopt, maar vraag me echt af wat die mensen daar doen inplaats van dingen uit zoeken... krijg steeds het antwoordt “Jaaa dat ligt aan Apple bla bla” Hoe kan het dat juist jullie 2de bedrijf het wel netjes op orde heeft!!

Ze slaan echt de plank mis!
D

it krijg k zo juist binnen! Is toch een lachertje..

D

it krijg k zo juist binnen! Is toch een lachertje..

Dit kreeg ik toevallig ook binnen.
Gaat toch nergens meer over, zie ook totaal geen moeite van Tele2. Ook niet eens een vergoeding of dergelijke...
Hier hetzelfde probleem 21-9 de Iphone 11 besteld met op dat moment 1 week levertijd. Vervolgens een week later een email gekregen met de actuele levertijden terwijl die alleen iets aangeven als je hem op de dag zelf besteld heb ipv een paar weken ervoor. Vervolgens afgelopen maandag gebeld en als reactie gekregen dat ze te weinig van te voren besteld hebben en dat ik deze donderdag of vrijdag ongeveer bericht zou moeten krijgen.

Ik vind het belachelijk dat ik zolang moet wachten op een telefoon die ik al grotendeels afbetaald heb en waarvan de levertijden totaal niet kloppen.

Reageer