beantwoord

Apparatuur werkt niet

Opzeggen opzeggen lukt niet

icon Beste antwoord door Ciana van Tele2 16 december 2015, 18:50

Hi Opzeggen graag!

Even voor de duidelijkheid: de moderators op het forum kunnen jouw persoonsgegevens en dossier niet inzien. Dat zou toch wat zijn! Alles openbaar en publiekelijk 😉 . Maar geen zorgen, ik kan dat wel indien nodig.

Als ik het goed begrijp, komt er morgen een monteur langs om de apparatuur om te ruilen. Mocht jouw probleem daarmee niet verholpen zijn, hoor ik graag van je!

Groet, Ciana

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Opzeggen
Wil van tele 2 af
Wanproduct
Opzeggen kun je telefonisch doen.bij de klantenservice. Tenminste als je contract is afgelopen
Tel. 020-754 4444
Precies maar als contract nog loopt niet. Ook als alles al maanden slecht functioneert. Je hoort alleen dat snappen we. We begrijpen het grrrr
Opzeggen graag schreef:

Precies maar als contract nog loopt niet. Ook als alles al maanden slecht functioneert. Je hoort alleen dat snappen we. We begrijpen het grrrr

Hoe komt het dat het slecht functioneert? En vooral wat functioneert er niet, Als je nu eens op een gewone normale manier je klacht omschrijft kan iemand je misschien wel helpen.
karin303 schreef:

Opzeggen graag schreef:

Hoe komt het dat het slecht functioneert? En vooral wat functioneert er niet, Als je nu eens op een gewone normale manier je klacht omschrijft kan iemand je misschien wel helpen.

Er komt donderdag weer een monteur om de spullen om te ruilen!
Zou zeggen kijk in mijn dossier en dan ziet u dat er vanaf maart al contact is om dit te gaan oplossen.
het zijn steeds pleisters op de wonde
vele malen op een avond geen internet en een tv waarvan steeds het beeld bevriest.
Opzeggen mag niet! Wanproduct slikken of stikken,,,,
Opzeggen graag schreef:

karin303 schreef:

Opzeggen graag schreef:

Zou zeggen kijk in mijn dossier en dan ziet u dat er vanaf maart al contact is om dit te gaan oplossen.
vele malen op een avond geen internet en een tv waarvan steeds het beeld bevriest.

Tel de aantal contact momenten en apparatuur maar eens
Reputatie 4
Badge +1
Opzeggen graag schreef:

karin303 schreef:

Opzeggen graag schreef:

Lijkt me niet dat Tele2 dit kan maken...maar goed dan toch maar wachten tot donderdag of dit je probleem oplost?
Waar denkt Tele2 dan dat het probleem zit?
Reputatie 2
Badge +2
Hi Opzeggen graag!

Even voor de duidelijkheid: de moderators op het forum kunnen jouw persoonsgegevens en dossier niet inzien. Dat zou toch wat zijn! Alles openbaar en publiekelijk 😉 . Maar geen zorgen, ik kan dat wel indien nodig.

Als ik het goed begrijp, komt er morgen een monteur langs om de apparatuur om te ruilen. Mocht jouw probleem daarmee niet verholpen zijn, hoor ik graag van je!

Groet, Ciana