beantwoord

App en mijnTele2 laat maar 1 mobielnummer zien

  • 12 January 2021
  • 3 reacties
  • 656 x bekeken

Sinds de nieuwe app heb ik geen overzicht meer in het datagebruik en afzonderlijke abonnementen van de 3 telefoonnummers. Ik zie alleen nog de gegevens van mijn dochter maar niet die van mijzelf of van mijn zoon. Ook op de website mijnTele2 zijn deze gegevens niet beschikbaar. De factuur is wel in orde :wink: . Daarop zijn alle 3 de telefoonnummers terug te vinden. 

Wat gaat hier niet goed?

icon

Beste antwoord door Grofweg 13 January 2021, 10:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Goed dat het gelukt is! Ik had geen problemen ermee, maar schijnbaar meerdere mensen wel.

Goede tip, die mag blijven staan! 

Reputatie 7

Mogelijk ben je dan gemigreerd naar de nieuwe systemen. Als alle drie de abonnementen gemigreerd zijn dan hebben ze nu allemaal een eigen account met dezelfde gebruikersnaam. Als je inlogt wordt 1 account met bijbehorend telefoonnummer geopend. Je kunt je gebruikersnaam veranderen, doe dat voor elk account. Voeg vervolgens alle accounts toe in de mobiele app.

Dank je,  dit leidde uiteindelijk wel naar de oplossing. Het blijkt dat als je eerder meerdere nummers onder 1 account had (want 2 nummers minderjarig), moet je nu nieuwe accounts aanmaken voor de niet zichtbare nummers. Dit kan niet in de App maar wel op de website: 

De nummers worden dan herkent en een activeringslink wordt gestuurd via sms. Daarna wijst zich alles vanzelf.