beantwoord

App??

• 26 januari 2017
  • 10 reacties
  • 354 x bekeken

Reputatie 2
Hoelang gaat het nog duren voordat jullie app eindelijk eens een keer naar behoren gaat werken??? Het duurt al jaren volgens mij. Even ging het goed maar inmiddels kan ik wederom al weken mijn verbruik niet zien: oeps een foutje... ik vind dit echt compleet vreemd en antireclame voor Tele2. Een provider die het niet voor elkaar krijgt zn eigen app te laten werken?? Bijna grappig. Toch hoop ik dat het ooit nog goed komt of geef gewoon toe dat je niet capabel bent en gooi die app uit de lucht. Je klanten moeten hun verbruik maar gokken. Net als nu. Niet jullie zorg, anders was daar, hoop ik voor jullie, allang een oplossing voor! Ja, ik ben boos! Omdat het telkens hetzelfde liedje is en van alle apps alleen die van Tele 2 niet waar kan maken wat het beloofd.
icon

Beste antwoord door pipodeclown 27 januari 2017, 00:25

Heb je geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge
Heb je geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Reputatie 2
Ja, al heel vaak, maar het kan toch niet zo zijn dat dat voor elk gebruik moet. Het is toch niet normaal dat hier zgn. niets aan te doen zou zijn. Maak eens positieve reckame voor je zelf met een app die simpelweg wel werkt. Voor alle apps, van elke leek heel normaal, voor jullie als provider blijkbaar een jarenlang probleem!!! Dat zegt genoeg! Ik ben asap weg bij tele pruts
Reputatie 7
Badge +4
De app werkt prima hier op een Samsung s7 met android versie 6. Wat voor toestel gebruik jij?
Toevallig lees ik dit over de app en ik kreeg ook heel lang de mededeling Oeps een foutje en nu kan ik zelfs niet meer inloggen. Ik heb hoer ook een grote vraag over aan jullie gesteld. Ik heb een Iphone 4S.
Reputatie 2
Ik heb een iPhone 6s, maar dit zou er niet toe moeten doen. Alles werkt altijd perfect, op telkens weer die ene app na. Ik geloof gewoon niet dat ze er iets aan willen doen. Het komt ze tenslotte alleen maar goed uit wanneer men niet kan zien hoeveel mb's of belminuten iemand heeft en daardoor over de limiet gaat. Dit maakt me erg boos, zoals je wellicht merkt. Ik ben al jáááren klant bij Tele2 (omdat ik te laks ben om over te stappen). Maar er zijn een aantal zaken waar ik nu genoeg van heb, en dit is er een van.....
Reputatie 7
Badge +4
en wat als je inlogt op mijn.tele2.nl?
Reputatie 2
Ik heb juist de app gedownload om dat niet telkens te hoeven doen!
Hoe verwijder ik de app?
Reputatie 2
Op de app gaan staan en vasthouden totdat deze gaat trillen. Dan verschijnt er ook een kruisje in de linkerbovenhoek van de app. Daarmee kun je'm verwijderen.
Dank je wel Jola. Gelukt. Fijne zondag.