Antwoord op vergoedings aanvraag

  • 6 november 2015
  • 4 reacties
  • 234 x bekeken

Goedemiddag,

Op 21 oktober een vergoeding aangevraagd omdat er de komende 3 maanden een paar € teveel afgeschreven gaat worden.
Binnen 10 dagen zou er een antwoord volgen maar helaas nog niks gehoord.

Het is geen groot bedrag maar diefstal van mijn eigen portemonnee hoef ik ook niet te zijn,

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5
:? Hoe weet jij precies dat Tele2 de komende 3 maanden teveel
af gaat schrijven? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar. :8 :D

Ze gaan het dan pas vergoeden als het is afgeschreven waarschijnlijk.
En een bedrag van een paar euro krijg je ook niet terug op de bank,
dit word verrekend met je volgende factuur.
Dus in de maand dat dit verrekend word heb je het feitelijk terug. 🙂
Heb een verleningen afgesproken van mijn internet, bellen en televisie.
De kosten zouden de eerste 3 maanden € 27,50 per maand bedragen.
Nu kreeg ik van tele2 eind oktober een mail dat mijn abbo de eerste 3 maanden € 30,50 zal zijn.

Toen telefonisch contact gezocht met de klantenservice die zei dat ik een vergoedingsformulier moest invullen.
Gedaan en tot op heden geen reactie.
Dit topic hoort ook helemaal niet bij mobiel abonnement te staan.. maar goed
Badge +5
Hey bennieeee,

Ik heb het topic direct even naar het juiste forum-onderdeel verplaatst. Ik wil graag even kijken wat er telefonisch precies met je besproken is. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groet,
Jefta