beantwoord

Annulering verlenging met toestel

• 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 213 x bekeken

Laat ik het kort houden, ik had een Iphone x besteld helemaal verheugd toen de bezorger aan de deur kwam, kreeg ik te horen dat hij hem niet mee kon geven omdat de 2e naam van mijn moeder anders in het systeem staat? Dit was niet echt een probleem omdat de bezorger zei “ je moet ze even bellen zodat ze het kunnen aanpassen dan kan ik hem morgen brengen is geen probleem.” Voor de duidelijkheid dit was op een zondag.
Ik tele2 gebeld zeggen ze we bellen je binnen 2 werkdagen terug, de eerste keer dat ze belde kon ik niet opnemen dus had ik weer teruggebeld.
Toen zeiden ze dat ik moest wachten tot ze weer belden.
In plaats van dat ik een telefoontje kreeg is mijn verlenging geannuleerd en loop ik nu dus ook een actie mis van dat de eerste 3 maanden gratis waren. Terwijl ik de gegevens niet zelf ingevuld heb aangezien ik van T-mobile kom en hem alleen overgezet heb ( bij t-mobile heb ik ook zonder problemen met toestel kunnen verlengen).

Mijn probleem: jullie hebben de verlenging zomaar geannuleerd, mij daardoor een aanbieding mis laten lopen & me na een week nog steeds niet op de hoogte gebracht hoe het nou zit.
Ik zou dus graag willen weten hoe ik deze puinhoop kan oplossen.
icon

Beste antwoord door eric 16 april 2019, 07:30

Als de naam naam van de contractant niet 100% klopt worden apparaten van honderden euro's niet afgegeven. Fraude ligt altijd op de loer!
Die naam is toch door iemand opgegeven, komt niet spontaan in het systeem. Blijkbaar ben niet jij de contractant maat je moeder? Geen idee waar het besteld is, maar meestal worden bestellingen tegenwoirdig inderdaad geannuleerd omdat het contract, de kredietwaardigheid checks en BKR registratie nauw luisteren en gewoon opnieuw moeten gebeuren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi Roderick, ik snap dat het balen is dat je hierdoor de aanbieding mist .
Zou je me een privébericht kunnen sturen met:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Groet,

Bernadet
Dat snap ik, het gaat er mij meer om dat de gegevens hetzelfde waren als bij t-mobile en ze zomaar mijn bestelling hebben geannuleerd waardoor ik een aanbieding mis.
Reputatie 7
Badge +4
Als de naam naam van de contractant niet 100% klopt worden apparaten van honderden euro's niet afgegeven. Fraude ligt altijd op de loer!
Die naam is toch door iemand opgegeven, komt niet spontaan in het systeem. Blijkbaar ben niet jij de contractant maat je moeder? Geen idee waar het besteld is, maar meestal worden bestellingen tegenwoirdig inderdaad geannuleerd omdat het contract, de kredietwaardigheid checks en BKR registratie nauw luisteren en gewoon opnieuw moeten gebeuren.