beantwoord

Annulering bevestiging

  • 8 January 2021
  • 5 reacties
  • 139 x bekeken

Op 30/12 heb ik een abonnement met toestel order 56279616 geplaatst, zelfde dag heb ik het geannuleerd door de lange aflevering duur bij AMP (tot 12/1/2021) en direct heb ik de annulering bevestigd door hen ontvangen maar volgens hen binnen 5 werkdagen een annulering bevestiging van Tele2 zou ontvangen!

Binnen deze 10 dagen heb ik 100 keer gebeld, via sociale media probeerde om deze bevestiging te ontvangen en later het bedrag voor de toestel (€533,69) terug krijgen maar vergeefs!

Alleen maar beloften, geduld en afwachten maar niets gebeurd!

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 11 January 2021, 10:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op dit forum praat je voornamelijk met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Afwachten is dan inderdaad het enigste wat je kan doen.

Zo jammer dat geen echte snelle oplossing voor enkele vraag kan krijgen maar alleen afwachten , en natuurlijk mijn geld staat verder op Tele2 rekening,echt bizar!

Reputatie 7
Badge +12

Andere ervaringen hier gaven aan dat ze 14 dagen doen over terugbetalingen. Net binnen het wettelijk termijn.

Ik vraag eerst over de annulering bevestiging van Tele2 en later over de terugstorten van het bedrag, dat wat ik wacht ik af op!

Reputatie 6
Badge +2

Dubbel topic: