beantwoord

ander formaat simkaart in nieuwe telefoon

• 6 april 2016
  • 2 reacties
  • 219 x bekeken

Sinds een paar dagen heb ik de nieuwe galaxy s7. Ik wilde graag mijn huidige simkaart voor de komende 2 maanden in dit toestel plaasten omdat mijn abonnement bij tele2 pas in gaat op 22 mei 2016. Nu kwam ik erachter dat de oude simkaart (t-mobile) niet past in mijn nieuwe toestel. Wat kan ik doen om toch te bellen met het nieuwe toestel. Kan ik met de nieuwe simkaart wel alvast bellen als deze is geactiveert maar dan met de voorwaarden nog van t-mobile?? Kortom graag advies zodat ik snel met mijn nieuwe telefoon kan bellen omdat alles ook al overgezet is.

Alvast bedankt
Menno
icon

Beste antwoord door eric 6 april 2016, 10:52

Je zult T-Mobile moeten vragen om een geschikte simkaart. Je hebt tot 22 mei een abonnement met hen. Daarna volgt nummer omzetting en kun je de Tele2 simkaart gebruiken. Bij Telecom winkels willen ze ook nog wel eens jouw simkaart tot een kleinere knippen, maar dat blijft een (klein) risico.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je zult T-Mobile moeten vragen om een geschikte simkaart. Je hebt tot 22 mei een abonnement met hen. Daarna volgt nummer omzetting en kun je de Tele2 simkaart gebruiken. Bij Telecom winkels willen ze ook nog wel eens jouw simkaart tot een kleinere knippen, maar dat blijft een (klein) risico.
Reputatie 4
Badge +3
Allereerst is het natuurlijk leuk dat je naar ons verhuist.
En dan ga ik in op jouw vraag: het klopt inderdaad wat Eric zegt :)
Zijn hiermee al jouw vragen beantwoord, Menno?