Al maanden geen service van Tele2 door systeemfout

Hallo,

Al vanaf juli heb ik met mijn mobiele telefoon geen service meer. Bij het kopen van een nieuwe telefoon heeft de verkoper foutief in het simkaartje geknipt waardoor hij onbruikbaar is. Meteen daarna telefonisch een bestelling geplaatst van een nieuwe sim.

Vanaf dit moment heeft tele2 niks goeds gedaan. Het heeft weken geduurd voordat het kaartje aankwam en doordat iets in het systeem is blijven hangen is het niet mogelijk voor ze om het te activeren. Dit duurt nu al 2 maanden. Tele2 verleent absoluut geen service en laat je in het ongewisse over wat er aan gedaan wordt. Naar mijn inziens is dit ook niet veel gezien het feit dat het probleem niet verholpen wordt.

Op dit moment ben ik genoodzaakt een aangetekende brief te verzenden met het in gebreke stellen van Tele2. Het is in deze tijd niet mogelijk om 2 maanden onbereikbaar te zijn. Tele2 laat zich hier van zijn slechte kant zien, door dit zeer amateuristisch op te pakken. Bellen met de klantenservice heeft geen zin, omdat ze er geen verstand van zouden hebben. Mijn abonnement opzeggen ging vreemd genoeg niet door de vasthangende bestelling. Geld afhouden is overigens geen probleem.

Ik wil met deze post aan andere tele2 gebruikers aangeven hoe Tele2 omgaat met klanten wanneer er problemen zijn. Naar een andere provider ga ik sowieso, maar dat zal geen verrassing zijn.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Simkaarten knippen is geen goed idee. Welke winkel was dat en hadden ze je erop gewezen dat deze ook kapot kon gaan?
Lokale telefoonwinkel hier. Vorige telefoon was kapot dus had sowieso niks aan de huidige simkaart. Maar dat is denk ik ook het punt niet nu of wel?
Reputatie 4
Badge +1
theuntje1 schreef:

Lokale telefoonwinkel hier. Vorige telefoon was kapot dus had sowieso niks aan de huidige simkaart. Maar dat is denk ik ook het punt niet nu of wel?

Verkoper maakt een fout. Dat hij het dan ook maar oplost. Vervelend voor hem maar toch.
Of heeft hij je ergens op gewezen inderdaad...?
Ik was bekend met het risico. Maar niet met het feit dat het 2 maanden zou duren. Een simkaart versturen + activeren zou in 2 weken toch wel klaar moeten zijn. Of zeg ik iets vreemds?
ik ben het met je eens dat de service erg slecht is. Men wil tevreden klanten? Nou ze reageren slecht, krijg steeds iets anders te horen en probleem ( tarief buitenland bellen) is ineens fors duurder. Zonder hier klanten van op de hoogte te brengen Zou binnen 10 contact worden opgenomen....niks gehoord. Nee slechte service:@
Reputatie 5
Badge +3
Dag theuntje1,

Je geeft aan dat je simkaart nog niet geactiveerd is. Dit is erg vervelend aangezien het nu al lang duurt.

Ik zou graag met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

@ ank s
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Je kan een eigen topic aanmaken door op 'stel een vraag'te klikken.

Iedereen bedankt voor het meedenken 🙂

Vriendelijke groet,
Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb geen gegevens van je ontvangen.
Mocht je nog vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh