Al een week afgesloten

• 12 november 2016
  • 25 reacties
  • 397 x bekeken

Zonder bericht, brief of SMS, sinds vorige week afgesloten. Vorige week zaterdag contact opgenomen. Bleek dat er een incasso van augustus niet is gelukt, op Mijn Tele2 stond deze als betaald. Uiteindelijk via Ideal kunnen betalen, zou na 4 uur weer aangesloten zijn. Helaas, na 6 uur gebeld. Medewerkster ging kijken wat ze voor me kon regelen, er was wel een manier om dat te regelen. Na een uur in de wacht heb ik de verbinding verbroken.

Op maandag weer gebeld: "sorry voor het ongemak maar er zijn problemen met Ideal. Ik kan een formulier voor u invullen, dan bent u binnen vier dagen aangesloten.

Gisteren gebeld, nog niet aangesloten. Enige mogelijkheid is om opnieuw een ticket aan te maken......

Dit kan toch niet waar zijn.......

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij...betaal via automatische incasso en met die van augustus is iets misgegaan...ook betaald via ideal maar afgesloten al hele week nu...heb nog nooit factuur niet betaald....
Hallo Tele2 komt er een reactie?
Dit is geen chat, maar een forum voor en door klanten.
Moderatoren beantwoorden vragen die klanten niet kunnen oplossen meestal na een paar dagen, maar in het weekend is de bezetting minimaal, dus even geduld.
Ik begrijp ook dat in het weekend de bezetting bij Tele 2 niet optimaal is..maar mensen worden gefrustreerd als ze zonder bericht worden afgesloten...ik krijg altijd netjes bericht via SMS en email voordat er iets afgeschreven word,waarom dan niet als er blijkbaar iets niet goed gegaan is,ikzelf ben al 6 jaar klant en nog nooit geen rekening gemist...maar blijkbaar door de rekeningnummer verandering van augustus door Tele 2 zelf zitten er nu een heleboel trouwe en nette betalers zonder aansluiting
Bij mij ook hetzelfde verhaal , alles betaald, alle bewijzen doorgestuurd, ben gewoon van de een op andere moment afgesloten. Zou binnen binnen 5 werkdagen aangesloten worden. En kreeg naar verschillende tel en mails naar tele 2 te horen, dat het nog 20 werkdagen kan gaan duren. Hoe belachelijk is dit. De financiële afdeling is 1 grote puinhoop . En bij elke andere provider mocht er iets zijn ben je binnen een uur weer aangesloten.ik kan nu inmiddels al meer dan een week niet bellen.
Aangezien de chat en Facebook reacties waardeloos zijn hier een account aangemaakt(waarom niet mogelijk via mijntele2?) Maar ook hier geen customer experience ☹️
Ik heb wel netjes bericht dat ik nieuwe bundel heb...haha zal veel overhouden deze maand...automatische incasso loopt wel gewoon door pfff
*** Bericht aangepast door Maurice van Tele2, meer informatie vind je in onze huisregels (7c,h) ***
Daan1970, good 4 U! Hoop ook snel e.e.a. op orde te hebben!
Ja bundel heb ik wel Rodna S....ik kan er alleen nix mee...want ik ben nog steeds afgesloten pfff
ook ik ben afgesloten! vrijdag zou ik via ideal betalen is er iets mis gegaan en kan ik gewoon weg niet via ideal meer betalen ik wordt der beroerd van! na deze 2 jaar wil ik jullie echt nooit meer als provider.. zoveel dat er mis gaat!
regel aub dat ik gewoon kan betalen via ideal en wordt aangesloten..
Zelfde probleem sinds zaterdagochtend afgesloten zonder waarschuwing. Ze zeggen dat het maandag wordt opgelost dat hoop ik. Want het is een zakelijk abonnement! Dit is niet meer normaal.
Vorige week zaterdagochtend dus niet gisteren:)
Moderatoren beantwoorden vragen die klanten niet kunnen oplossen meestal na een paar dagen, maar in het weekend is de bezetting minimaal, dus even geduld.

Tele2 vermeldt dit forum op de eigen website onder het kopje : "klantenservice". Iedereen weet dat een forum 24/7 bezocht wordt door klanten met problemen, en een beetje bedrijf past daar, net als de meeste grote jongens in deze sector, de online bezetting van haar medewerkers op aan zou je zeggen.

Maar het komt er dus als ik het goed begrijp sowieso al op neer dat eerst de niet-Tele2 medewerkers (klanten?) een beetje mogen aanrommelen met de vraag en dat Tele2 zich wel meldt als dat niet lukt? (Wat hier al voor de hand ligt, want dit gaat om persoonlijke gegevens en ik mag hopen dat de "Gold Members"-hulpjes daar geen toegang toe hebben.)

Een beetje webcare afdeling werkt gewoon 24/7 door en pakt alles op wat waar klanten via de reguliere kanalen geen gehoor vinden. Zéker als Tele2 het forum zelf beschouwt als een onderdeel van de eigen klantenservice. Ik vind het persoonlijk dus niet zo raar dat de topicstarter wat teleurgesteld is in deze gang van zaken. Ik hoop voor de topicstarter dat er maandag om 9:00u (?) wel een oplossing komt.
Reputatie 7
Badge +4
Goldmembers kunnen dezelfde zaken zien als jij. Dus alleen wat forumleden aan algemene zaken in hun profiel zetten.
Daarom kunnen wij alleen in algemene zaken meepraten, niet als klant x wil weten wanneer zijn telefoon binnenkomt of zo. Providers met 24/7 moderators op een forum? Ik zou zeggen post eens de openingstijden van de mno's als je zo'n stelling inneemt. Ik vind het nogal stemmingmakerij van jou als dit niet zo blijkt te zijn!
Dus als ik nu niet met namen kom is het stemmingmakerij? Ik werk zelf voor een bedrijf dat 24/7 Webcare verzorgt en ik doe zelf de nachtdiensten. Dat het hier niet gebeurt terwijl het wel "klantenservice" heet is niks meer dan een constatering en een tip tot verbetering.

Als wat ik voorstel stemmingmakerij is, dan is wat jij hier al twee dagen doet in je reacties tegen mij een heksenjachtje openen namens Tele2.

Mijn bedoeling is het in ieder geval niet, hopelijk de jouwe ook niet, want ik krijg een beetje de indruk dat je de pik op me begint te krijgen omdat ik er een eigen, kristiche én onderbouwde mening op na houd en dat zou ik erg jammer vinden.
Maar nog steeds geen (re)actief vanuit Tele2. Hier niet, FB chat niet, geen email, geen telefonisch contact. Helemaal niets.
Die zijn denk ik druk aan het overleggen wat er op het forum allemaal op slot kan, en wie er allemaal uit een topic gejaagd kan worden wegens "topic kapen" (want stel je voor dat mensen eens hun klachten gaan verzamelen in één topic, dat kunnen we niet hebben natuurlijk, dan gaan de structurele fouten wel heel erg opvallen).

Ik tel persoonlijk de dagen af dat ik (geen) reactie krijg op mijn online formuliertjes waar heel Tele2 zich gedurende de reactietermijn lekker achter zit te verschuilen.

Veel sterkte RondaS.
Ook ik nog steeds geen enkele reactie...nu na 7 dagen telefoonloos...ik blijf normaal redelijk...maar ik begin me nu mateloos te irriteren aan Tele 2
Zonder enige vorm van communicatie afgesloten worden....zelf op onderzoek uitgegaan...de probleem maand augustus,zoals bij de meeste slachtoffers op dit forum direct met ideal voldaan....al ruim week allemaal groene vinkjes aan...maar reactie...noppes
Frustrerend dit 😞
Ik ben woensdag ook afgesloten, niet geheel zonder reden, maar wel een reden waar ik zelf niks van afwist i.v.m. een storing en cookies. Zaterdag contact gehad met twee medewerkers die aangaven dat het ging om een storing bij Tele2 waardoor er geen extra sms'je of brief was verstuurd over het mislukken van de automatische incasso. In MijnTele2 stond dat de factuur (van september) wel was betaald, maar na het verwijderen van de cookies kwam ook daar te staan dat de factuur niet betaald was. Zojuist ook contact gehad via de live chat, Sylvia kon mij ervan verzekeren dat als ik nu de factuur via iDeal zou betalen ik binnen 2 uur weer zou worden aangesloten.. En nu lees ik dit.. Sylvia was overigens ook niet erg vriendelijk. Hopen dat het bij mij wel goed uitpakt maar ben er bang voor :-(

P.S. Er worden nu dus ook nog €28,- aansluitkosten in rekening gebracht bij de volgende factuur, lekker bezig Tele2..
Nvm
Toch nog een beetje positiviteit: ik ben inmiddels weer aangesloten, duurde ongeveer 1,5 uur! Hoop dat het bij jullie ook snel is opgelost!
Weer aangesloten. Kort bericht op FB chat ontvangen. Daarna SMS met aanvullende mededeling dat er 28 euro in rekening gebracht gaat worden........to be continued ben ik bang.
Ik nog steeds niet...ook via Facebook geprobeerd
Misschien kan ik beter via Ombudsman gaan contact zoeken met Tele2....ik raak nu wel geïrriteerd door deze omgang met klanten
Badge +4

Wat WhTurner zegt klopt, het forum is er voornamelijk voor en door klanten. De moderatie reageert doorgaans wel, dit kan alleen eventjes duren.

Ik zie overigens dat het issue van de topic starter (TS) al is opgelost. Voor zij die nog steeds issues hebben en nog geen topic hebben aangemaakt, open deze via onderstaande link. Er wordt doorgaans enkel ingegaan op de vraag van de TS. Dit topic zal nu gesloten worden.
- https://forum.tele2.nl/topic/new