beantwoord

Al 7 maanden lang betalingsherinneringen, afgesloten en gedoe


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Meerdere jaren erg tevreden over Tele2. Geen gedoe en alles ok.
In juni 2017 een nieuw contract en nieuwe telefoon afgesloten. Een maand later bij de eerste betaling, werd er 10 euro te weinig afgeschreven en direct een brief "voorkomt dat je wordt afgesloten, betaal vandaag" meegestuurd. Een warm welkom.
Geen probleem kan gebeuren dat er onvoldoende geincasseerd is door Tele2 en dat deze brieven automatisch met deze teksten gedrukt worden, prima. Ik maak dezelfde dag nog 10 euro over.
Natuurlijk belde ik wel even na, natuurlijk erg vervelend voor jullie dat die 10 euro later komt dan de rest. Dus wil jullie graag behoeden. De klantenservice geeft aan dat het een foutje is en dit herstelt zal worden.
Helaas is dit nog precies 6 keer daarna fout gegaan, waarbij elke keer weer een overboeking benodigd is, een "voorkom afsluiting brief" toegestuurd en tijdens een vakantie (en dus de brief niet op tijd beantwoord) zelf een afsluiting daar was.
Mijn goede voornemen voor 2018; geen energie stoppen in zaken die het niet waard zijn.
Ik heb zojuist mijn resterende toestelkrediet voldaan via Ideal.
En wil graag per einde van deze maand mijn Tele2 contract opzeggen. Graag ontvang ik een bevestiging van deze opzegging.

Fijne avond,
Nicky

icon Beste antwoord door eric 7 januari 2018, 22:45

Via dit forum kun je geen abonnementen opzeggen. Hoe dat wel kan staat hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 1
Vraag gewoon een abonnement aan bij een andere provider en vraag nummerbehoud aan, dan wordt de boel vanzelf beëindigd.
Reputatie 7
Badge +4
Via dit forum kun je geen abonnementen opzeggen. Hoe dat wel kan staat hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/