Agesloten

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb in juni 2016 een tweejarig abonnement afgesloten. In juni 2018 verliep mijn abonnement, echter besloot ik dat ik klant wilde blijven, en na een telefoontje te hebben gepleegd met de klantenservice werd dit meteen geregeld. FIJN! nou niet dus!! In juli 2018 kreeg ik namelijk een smsje dat ik een openstaande bedrag zou hebben van ong 330 euro, ik meteen dezelfde dag bellen, vertelt een medewerkster mij dat het een fout is van het systeem en dat ik dat zowel de sms als brief als niet verzonden mocht beschouwen (ik kon met gerust hart op vakantie). Op 15-08-18 ging ik met vakantie en bij terugkomt 11-09-18, stond ik op schiphol en kon ik niet bellen. vanaf 12-09-18 tot heden, ben ik nog steeds niet geholpen, ik betaal dat openstaande bedrag inmiddels in termijnen terug aan de incasso buro waar het uiteindelijk ook terecht is gekomen(in de tussentijd dat ik op vakantie was).Achteraf heb ik inderdaad gezien dat die 3 termijn bedragen ook niet zijn afgeschreven maar waarom daar na 1.5 bericht van krijgen en dan vervolgens te horen krijgen dat het een fout is geweest en dat ik als niet verzonden mocht beschouwen? oooh en het mooie is, ondanks dat ik ben afgesloten tijdens mijn vakantie, liep mijn abonnement nog door want ja, je moet het wel 1 maand van te voren opzeggen terwijl je niet weet dat je afgesloten bent! heb dus de maand oktober en november nog betaald. De klantenservice is zo slecht !! ik heb duizenden mails middels het klachtenformulier gestuurd met geen een oplossing. oh ik zou 50 euro terugkrijgen ter compensatie in december, daarna in januari en het is februari en nog steeds niks gehad... die 50 euro mogen ze ook in hun reet steken.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge
Dat zijn bepaald niet de ervaringen waar je als klant op zit te wachten. Als mede-klant adviseer ik je te zorgen dat je je klantgegevens in je forumprofiel hebt staan, zodat een Tele2 moderator je historie in de systemen erbij kan zoeken.
pipodeclown schreef:

Dat zijn bepaald niet de ervaringen waar je als klant op zit te wachten. Als mede-klant adviseer ik je te zorgen dat je je klantgegevens in je forumprofiel hebt staan, zodat een Tele2 moderator je historie in de systemen erbij kan zoeken.

dankjewel! wat zou ik naast mijn klantnummer nog meer moeten vermelden?
Reputatie 6
Badge
Ik zou Naam, geboortedatum en woonplaats ook toevoegen, zodat ze meer zekerheid hebben dat jij daadwerkelijk de klant achter dat klantnummer bent.

Reageer