beantwoord

Afwijzing verlenging abonnement via Mobiel.nl

• 28 maart 2019
  • 4 reacties
  • 320 x bekeken

Hoi,

Via Mobiel.nl heb ik mijn eerste abonnement van Tele2 aangeschaft en heb de 2 jaar volgemaakt. Daarna ben ik overgestapt op Sim Only via Tele2 en daarmee ben ik nu al een jaar verder. Nu is het toch tijd om een nieuwe telefoon te halen en daarbij keek ik weer op Mobiel.nl, daar staat tevens de Samsung S9+ wel in het zwart en dat wil ik graag) en vroeg ik een verlenging aan met smartphone. Nu is gebleken dat ik ben afgewezen daarvoor en heb Experian ook een mailtje gestuurd en heb een brief thuisgekregen en er staat in dat alles positief is. Nu wil ik graag nog een nieuwe telefoonabonnement, maar hoe moet ik dit nu regelen?

Met vriendelijke groet,

Afzal
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 29 maart 2019, 12:29

Hé Afzal,

Ik heb even in je gegevens gekeken maar zie dat het inmiddels is gelukt je contract via mobiel.nl te verlengen. Klopt dat of kan ik nog iets voor je betekenen?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Was de afwijzing door Experian, of misschien door de woonlasten berekening of een BKR registratie?
Reputatie 4
Badge
Hé Afzal,

Ik heb even in je gegevens gekeken maar zie dat het inmiddels is gelukt je contract via mobiel.nl te verlengen. Klopt dat of kan ik nog iets voor je betekenen?

Groet Petra
Hé Afzal,

Groet Petra

Dat klopt inderdaad, deze topic kan geclosed worden! Dankuwel!
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan, topic gesloten!

Fijne dag, groet Petra