vraag

afwijzing nieuw abonnement

  • 10 October 2021
  • 4 reacties
  • 67 x bekeken

Goedenavond ik ben al jaren klant heb  vorige maand een abonnement afgesloten zonder problemen. Door redenen hem zelf geannuleerd. Nu heb ik me bedacht en kan ik geen abonnement meer afsluiten. Reden ……… heb al een vraag naar klantacceptatie gedaan maar geen antwoord. Mijn zoon had een bestelling gedaan maar zijn voorletter was niet goed dus koerier neemt telefoon weer mee. Hij wil opnieuw aanvragen en ook niet. Waarom eerst wel en 2 weken later niet meer??????


4 reacties

Zijn de annuleringen al geheel afgerond (inclusief eventuele terugbetalingen) ? Zolang de administratie nog niet geheel verwerkt is, staat alles nog op geblokkeerd.

Ja alles is al klaar en afgerond maar ze willen me niet als klant

Reputatie 7
Badge +4

Je gaf in een andere post aan dat de geboorte datum van een ouder er nog in stond in plaats van de zoon. Nu dat is aangepast wordt op de zoon de krediet waardigheid etc gecheckt. Die valt blijkbaar niet goed uit.

Hallo Eric dat was van iemand anders bij mijn zoon ging het alleen om zijn voorletter daar stond namelijk zijn hele naam

Reageer