Afwijzing abonnement

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb gister een telefoon + abonnement besteld van het provider Tele2
Dit werd afgewezen.
In de mail kreeg ik te zien dat het mogelijk een BKR registratie kon zijn. Ik kreeg gelijk spanning en wilde zo snel mogelijk uitzoeken of dit het geval was.
Ik sta niet geregistreerd bij BKR.
Nu probeer ik mijn vraag te stellen waarom het is afgewezen.
Doordat ik dus niet bereikbaar ben kan ik niet telefonisch contact opnemen.
Uw robot service kan mij niet met dit probleem helpen en ik kan geen mail adres vinden.
Ik heb toen dit forum gevonden en vond in het forum dezelfde vraag; er werd geantwoord door een moderator.
Ik dacht ik vraag het aan deze persoon. Hiermee overtrad ik dus een huisregel! Er werd mij geadviseerd een topic te plaatsen dus vandaar dat ik nu een topic heb opgesteld met de vraag; wat is de reden van mijn afwijzing
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Misschien na een afgewezen bestelling snel een nieuwe gedaan?
Dit is mij overkomen.
Reputatie 7
Badge
Als Tele2 aangeeft dat een BKR registratie de reden is, dan kan Tele2 daar verder niets over toelichten. Tele2 heeft geen inzicht wat er op jouw naam bij BKR geregistreerd staat. Je kunt wel zelf bij BKR een opgave opvragen van de registraties op jouw naam.
Reputatie 7
Badge +4
En dat inzicht is tegenwoordig gratis te verkrijgen! https://www.bkr.nl/inzage-in-uw-kredietoverzicht
Reputatie 2
Badge
Ik kijk graag je order even voor je na. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kan ik voor je aan de slag.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge
Helaas na privébericht geen reactie meer ontvangen. Topic daarom nu gesloten.

Mochten er nog vragen zijn kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag, groet Petra