Ik heb vanmorgen een sms gekregen van Tele 2.
Hierin stond:
Beste klant, er is op uw nummer een afwijkend verbruik geconstateerd.
Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice.
Je simkaart wordt nu geblokkeerd. Groet, Tele 2
Mijn verbruik is inderdaad afwijkend geweest vanwege een vakantie in het buitenland.
Na meerdere malen contact gehad te hebben met de klantenservice nog altijd geen oplossing.
Zoals de titel aangeeft staat er dus wel Tele2 NL en 3G in beeld maar kunnen mensen mij niet bereiken, kan ik zelf niet bellen en kan ik niet op internet.
Wie kan mij helpen het probleem op te lossen?
Alvast bedankt!
Groeten, Frank
Beste antwoord door Maurice
Dank je wel voor de gegevens Froewen!
Heb het gelijk voor je nagekeken en je bent inderdaad afgesloten wegens afwijkend verbruik. Ik vermoed dat dit komt door internet in het buitenland.
De mensen die iets met deze blokkade kunnen zijn maandag weer aanwezig dus zal er dan direct voor je achteraan gaan.
We komen dus bij je terug!
Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht
Heb het gelijk voor je nagekeken en je bent inderdaad afgesloten wegens afwijkend verbruik. Ik vermoed dat dit komt door internet in het buitenland.
De mensen die iets met deze blokkade kunnen zijn maandag weer aanwezig dus zal er dan direct voor je achteraan gaan.
We komen dus bij je terug!
Groetjes Maurice