beantwoord

Afsluitkosten

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 Reacties

Ben van Tele2 schreef:

Beste Julio,
Het klopt dat Maurice even dit topic overnam van me tijdens mijn afwezigheid.
Verder is het inderdaad zo dat je €14 vergoed krijgt, zoals mijn collega Maurice zegt.
Dat is wat we voor je kunnen doen op dit moment.
De kosten naar aanleiding van afsluiten/heraansluiten zijn terecht geweest.
Ik hoop dat hiermee nu de zaak klaar is. Ik zal je nog een afsluitend bericht sturen (prive).
Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Ben

Hi Ben,

Ik denk dat we elkaar niet zo goed begrijpen... mijn laatste bericht ging over de afsluitkosten van april en niet maart..
die van maart heb ik al €14 terug gehad maar van april niet...
En ik heb gedacht dat ik het probleem dat ik heb met tele2 al meer dan duidelijk heb verwoord....zo niet?dan kunt je
mijn vorige berichten a.u.b weer doornemen.
Ik zal niet blij zijn met tele2 als mijn wensen niet zal worden vervuld.
Ik heb in 2009 Ziggo verlaten omdat hun medewerkers niet naar mij wilde luisteren...ik weet wanneer ik gelijk moet krijgen... omdat ik altijd menselijk probeer te zijn...ik ben allang geen 30 meer, maar 62 jaar.
Dus hopelijk zal dit tot mijn tevredenheid worden opgelost.

Groet
Julio
Reputatie 7
Badge +4
Hen toch nog een advies om te zorgen dat het je het abonnementsgeld 1 maand voorruit op je rekening laat staan.. Dan gaat elke automatische incasso wel goed en wordt u deze problemen bespaard. Ziggo, maar ook de andere providers hebben nu altijd automatische incasso en als dat niet slaagt kunt u tussen de wal en het schip raken.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Julio,

Ben heeft lekker verlof dus ik neem even zijn zaken waar, vandaar een bericht van mij.

Ik heb je situatie bekeken en de factuur van 20 april is pas op 22 mei betaald (op 25 mei door ons verwerkt). Dat is na de uiterlijke betaaldatum en om deze reden ben je ook afgesloten geweest en zijn de heractivatiekosten terecht.
Op het moment dat facturen gestorneerd worden blijf je wel verantwoordelijk voor de betaling. Om te voorkomen dat dit soort situaties plaatsvinden raden we aan de betaling per automatische incasso te laten geschieden.

Helaas kunnen we dus je verzoek niet inwilligen.

Groetjes Maurice
Hi...Maurice,

Ik begrijp nu dat als ik een abonnement bij Tele2 afsluit,dan ben ik verplicht om binnen 3 weken, EN NIET 1 maand ,zoals alle andere bedrijven hanteert,die te voldoen...!!! (zo niet?... afstraffen €28)
Dit is wat ik nu plots na 6 jaar meemaakt met tele2 vreemde manier van werken.
Incasso??? ik heb altijd het betalen van mijn rekeningen zelf gedaan HET GING PRIMA ZO!!
En nu plots dit? pfff!
Ik wens jullie alle sterkte.

Groet,
Julio
Reputatie 7
Badge +4
Wat vervelend, maar handmatige overboekingen kosten bij alle bedrijven extra tijd.. Dan loop je dit risico..
Maurice van Tele2 schreef:

Hoi Julio,

Ben heeft lekker verlof dus ik neem even zijn zaken waar, vandaar een bericht van mij.

Ik heb je situatie bekeken en de factuur van 20 april is pas op 22 mei betaald (op 25 mei door ons verwerkt). Dat is na de uiterlijke betaaldatum en om deze reden ben je ook afgesloten geweest en zijn de heractivatiekosten terecht.
Op het moment dat facturen gestorneerd worden blijf je wel verantwoordelijk voor de betaling. Om te voorkomen dat dit soort situaties plaatsvinden raden we aan de betaling per automatische incasso te laten geschieden.

Helaas kunnen we dus je verzoek niet inwilligen.

Groetjes Maurice

ps

Ik heb een wao uitkering van €828 en ik kan geen extra geld opzij zetten voor niets eigenlijk...omdat ik geen extra geld overhoud.
Na het betalen van mijn verplichtingen heb ik alleen maar geld over voor het eten.
Hierbij eindig ik mijn pleidooi...

Gr
Julio
eric schreef:

Wat vervelend, maar handmatige overboekingen kosten bij alle bedrijven extra tijd.. Dan loop je dit risico..

ik stuur altijd een betalingsbewijs naar het desbetreffende email adres juist om afsluiting te voorkomen en dit heeft voor 6 jaartjes gewerkt (op advies van Tele2 medewerkers )...kunnen wij elkaar nu eerlijk begrijpen?...ik hoop van wel!

Gr
Julio
Reputatie 7
Badge +4
Vandaar mijn advies om 1 maand geld achter de hand te houden, dus 1 x sparen, zodat u het heeft opgebouwd en vooruit kan betalen.
Processen van 6 jaar geleden kunnen wijzigen, en automatische incasso is zelfs meestal goedkoper.
Hi Eric

Dit antwoord van mij nu is alleen maar voor de goede orde...makkelijk om men, na zoveel jaren goed te zijn gegaan,te vertellen dat men zou moeten sparen om die ene week te kunnen inhalen...!?!? 😞
j.h.richards schreef:

Hi Eric

Dit antwoord van mij nu is alleen maar voor de goede orde...makkelijk om men, na zoveel jaren goed te zijn gegaan,te vertellen dat men zou moeten sparen om die ene week te kunnen inhalen...!?!? :(

En dit stuk forum tussen ik en jullie kunt je nu stop zetten!!!\
Ik wou mijn €28 terug hebben...en daar zal ik altijd bijblijven.."De klant is koning" is gewoon een lachertje bij Tele2...ik geloof dat tele2 te arrogant aan het worden is!!!:@
Reputatie 7
Het is eigenlijk al jaren niet goed gegaan maar men heeft het geaccepteerd. Je betaalt eigenlijk al jaren (een week) te laat.
j.h.richards schreef:

na zoveel jaren goed te zijn gegaan

Reputatie 7
Er zijn maar weinig (ik denk: géén) providers die het accepteren als je te laat betaald!
j.h.richards schreef:

"De klant is koning" is gewoon een lachertje bij Tele2...ik geloof dat tele2 te arrogant aan het worden is!!!:@