beantwoord

Afsluitkosten

Geachte dames & heren,
Hierbij vraag ik u om de €28 en de bijbehorende btw voor mij terug te storten omdat ik onterecht werd afgesloten op 26-03 j.l
Zie correspondentie van toendertijd met tele2.
Ik heb direct na het betalen van mijn factuur in maart een betalingsbewijs gestuurd naar Tele2 betalingsbewijs email adres, precies zoals men mij
in het verleden heeft verteld om te doen zodat ik niet onterecht zou worden afgesloten omdat dit al eerder was gebeurd.
Maar zie: toch werd ik na 2 volle dagen ,na het betalen en bewijs gemaild, toch afgesloten...dit zou niet mogen.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 13 juni 2015, 19:05

Hoi Julio,

Ik antwoord even aangezien Ben op dit moment niet aanwezig is.

Kan me voorstellen dat je minder bereikbaar bent tijdens kantooruren als je diverse afspraken hebt in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed zal gaan!
Wat betreft je rekening, als de uiterlijke betaaldatum de 23e is kan ik niet garanderen dat je niet afgesloten wordt. Het duurt namelijk een paar werkdagen voordat een handmatige betaling verwerkt is in het systeem.
Om deze reden raden we ook altijd aan de automatische betaling goed te laten verlopen om dit soort situaties te voorkomen.

Aangezien ik je bij deze spreek en je de vergoeding van €14 hebt gezien zal ik het openstaande ticket ook sluiten. Dan lopen we elkaar ook niet mis.

Ik wens je heel veel sterkte met je ziekenhuisbezoeken Julio!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi j.h.richards,
Bedankt voor het aanmaken van een topic, en wat vervelend om te horen dat je was afgesloten op 26 maart.
Ben je nu wel weer aangesloten? En zijn alle rekeningen betaald?
Dit kan je checken in MijnTele2
Ik heb op dit moment geen gegevens van je, dit is per slot van rekening een openbaar forum.
Daarom kan ik nog niet je correspondentie bekijken.
Echter communiceren wij over het algemeen niet via de mail.
Ik wil daarom wel graag uitzoeken wat er is gebeurd en daarvoor moet ik in de systemen kijken.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Hoi j.h.richards,
Bedankt voor het aanmaken van een topic, en wat vervelend om te horen dat je was afgesloten op 26 maart.
Ben je nu wel weer aangesloten? En zijn alle rekeningen betaald?
Dit kan je checken in MijnTele2
Ik heb op dit moment geen gegevens van je, dit is per slot van rekening een openbaar forum.
Daarom kan ik nog niet je correspondentie bekijken.
Echter communiceren wij over het algemeen niet via de mail.
Ik wil daarom wel graag uitzoeken wat er is gebeurd en daarvoor moet ik in de systemen kijken.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
verkeerd
Reputatie 6
Badge +5
🙂 Bedankt voor je gegevens j.h.richards! Ik heb ze in goede orde ontvangen.

We zullen nu alle facturen nalopen om te zien wat er is gebeurd, en welke communicatie er is geweest.
We laten het snel weten!
Vriendelijke groet,
Ben
Succes bij het uitzoeken en al vast bedankt,,,
Groetjes
Julio
Reputatie 6
Badge +5
Graag gedaan Julio.
We komen snel met meer informatie.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi j.h.richards,
We hebben vandaag je geprobeerd te bellen, helaas kregen we je niet te pakken.
Binnenkort zullen we het nog een keer proberen. Dan kunnen we alles met je bespreken.
We houden contact.
Groet,
Ben
U kunt mij liever na 11.00 uur bellen als het u gelegen uitkomt.
Groet ,
Julio
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Julio,
We gaan het binnenkort nog een keer proberen.
Ik zal het doorgeven dat je liever na 1100 gebeld wilt worden.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste Julio,
We hebben je eerder deze week gebeld, en gelukkig hebben we de situatie met je kunnen bespreken.
Als het goed is is alles nu goed gekomen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben
Hoi Ben,

Gisteren heb ik ergens een bericht achter gelaten voor jou maar nu kom ik het niet meer tegen...!?

Wat ik wilde vertellen is dat er niets goed is gekomen...ik heb geen €14 vergoed gekregen en men heeft
weer aansluitkosten berekend voor april...zo langzamer hand wordt ik echt blut.
Ik begrijpt dit niet meer.
Hopelijk kunt u uitzoeken waar het probleem ligt...ik heb al aangeven dat mijn betalingsgedrag prima is
en dus vind ik dat Tele2 de 2 x heraansluitingskosten uit coulance kunt laten vervallen.
"De klant is koning" valt tot nu toe niet op zijn plaats.
Met vriendelijke groetjes.

Julio
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Julio,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie in ons systeem dat er wel degelijk €14 vergoed is op je account.
Deze is verrekend met de volgende factuur. De details en bedragen zal ik je vermelden via prive-bericht.

Met betrekking tot de heraansluitkosten, zal ik het voor je navragen.
Deze is twee keer berekend. Of deze allebei ook echt terecht zijn geweest, ga ik uitzoeken.
Daar zullen we onderzoek naar doen.

Je hoort binnenkort weer van ons.
Groet,
Ben
Hoi Julio,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie in ons systeem dat er wel degelijk €14 vergoed is op je account.
Deze is verrekend met de volgende factuur. De details en bedragen zal ik je vermelden via prive-bericht.

Met betrekking tot de heraansluitkosten, zal ik het voor je navragen.
Deze is twee keer berekend. Of deze allebei ook echt terecht zijn geweest, ga ik uitzoeken.
Daar zullen we onderzoek naar doen.

Je hoort binnenkort weer van ons.
Groet,
Ben
Hi Ben,
Dank je hartelijk voor de snelle reactie!
Ik wil je hierbij op de hoogte alvast brengen dat de tweede afsluiting echt wel verkeerd moet zijn
omdat ik een wao uitkering heb krijg ik mijn geld op die dag en nooit later en dat wist Tele2 nu al bijna
meer dan een jaar terug...ik leg het alweer nu uit... mijn opleveringsdatum van mijn contract is 29-04-2009
Ieder wel denkend mens zal verwachten dat er GEEN problemen zich zal voordoen als men hun ontvangen
facturen voor die datum de volgende maand zal voldoen....en daarom vind ik de manier van handelen bij Tele2
faliekant fout!!!..dus hopelijk kunt jij dit ook zo zien en je best doen om mij weer een contente klant te maken.
Met vriendelijke groet.

Julio
Reputatie 6
Badge +5
Beste Julio,
Bedankt voor je uitgebreide uitleg.
Het wordt nu onderzocht, en we zullen spoedig contact met je opnemen om alles te bespreken.
Vervolgens zal het dan met je worden besproken en kunnen we de zaak hopelijk in één keer goed afronden.
Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Julio,
We hebben vandaag je geprobeerd te bellen, helaas kregen we je niet te pakken.
Binnenkort zullen we het nog een keer proberen. Dan kunnen we alles met je bespreken.
We houden contact.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Helaas hebben we je weer niet te pakken gekregen gister en vandaag Julio.
We zullen het nog een keer proberen binnenkort.
We hopen je te spreken dan, anders zullen we de zaak sluiten.
Groet,
Ben
Hi Ben,

Jammer dat ik er niet was,ik heb diverse afspraakjes in het ziekenhuis deze dagen.Vandaag heb ik een factuur binnen gekregen per post en in deze staat wel de afgetrokken €14.
Maar ik kan deze factuur pas op 23 juni voldoen dus ik vraag mij nou af of ik niet op diezelfde dag voor dat ik de kans krijg om te betalen niet afgesloten zal worden omdat de verval datum staat op 23-06?
Kunt u mij wat advies geven?
Een van uw medewerkers heeft mij een keertje laten weten dat Tele2 nooit iemand zo vroeg afsluit maar dat was totale kolder omdat ik in April j.l op 23-04 werd afgesloten eer dat ik die dag kon betalen...!!!?
Dus u advies graag aub.
Alvast bedank.

vriendelijke groet

Julio
Badge +4
Hoi Julio,

Kan me voorstellen dat je minder bereikbaar bent tijdens kantooruren als je diverse afspraken hebt in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed zal gaan!
Wat betreft je rekening, als de uiterlijke betaaldatum de 23e is kan ik niet garanderen dat je niet afgesloten wordt. Het duurt namelijk een paar werkdagen voordat een handmatige betaling verwerkt is in het systeem.
Om deze reden raden we ook altijd aan de automatische betaling goed te laten verlopen om dit soort situaties te voorkomen.

Aangezien ik je bij deze spreek en je de vergoeding van €14 hebt gezien zal ik het openstaande ticket ook sluiten. Dan lopen we elkaar ook niet mis.

Groetjes Maurice
Hoi Julio,

Groetjes Maurice
Hi ,Maurice

Hartelijke dank voor je antwoord.
En bedankt voor de goede wensen.

Gr
Julio
Helaas hebben we je weer niet te pakken gekregen gister en vandaag Julio.
We zullen het nog een keer proberen binnenkort.
We hopen je te spreken dan, anders zullen we de zaak sluiten.
Groet,
Ben
Hi Ben,

Hierbij wil ik je vragen of tele2 wel verhoor zal geven op mijn klachten/wensen.
De afsluitkosten van April j.l wil ik graag terug hebben!
Ik vind dat die kosten onterecht waren...dus ik hoop dat jullie zsm ook op die conclusie zal komen...
al is het uit coulance!!!

Groet
Julio
Reputatie 3
Badge +1
Maurice van Tele2 geeft aan dat er €14 vergoed gaat worden toch?

En sterkte in het ziekenhuis!
Reputatie 6
Badge +5
Beste Julio,
Het klopt dat Maurice even dit topic overnam van me tijdens mijn afwezigheid.
Verder is het inderdaad zo dat je €14 vergoed krijgt, zoals mijn collega Maurice zegt.
Dat is wat we voor je kunnen doen op dit moment.
De kosten naar aanleiding van afsluiten/heraansluiten zijn terecht geweest.
Ik hoop dat hiermee nu de zaak klaar is. Ik zal je nog een afsluitend bericht sturen (prive).
Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Ben