vraag

afsluitin

  • 8 november 2019
  • 2 reacties
  • 142 x bekeken

Betreft:  06**(verwijderd door moderator i.v.m. privacy redenen, let op! dit is een openbaar forum)**

Vanwege een onterechte blokkering van drie maanden vind ik, dat ik voor euro 58,90 gecrediteerd moet worden. Indien dit uitblijft, dan zeg ik onmiddellijk op.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Praat eens met de klantenservice, die direct alleen telefonisch te bereiken. Als jij gelijk hebt zijn ze in staat een creditfactuur te maken. Maar als je b.v. niet via automatische incasso hebt betaald of niet de juiste kenmerken bij een handmatige overschrijving etc. zijn de kosten terecht.  Opzeggingen gaan trouwens ook alleen telefonisch.

Reputatie 7
Badge +1

Telkens als een moderator vragen stelt dan lijk je niet meer te reageren en blijft het onduidelijk wat er nu precies misgaat. Heb je Tele2 dat betalingsbewijs al gestuurd? En als dat nog steeds niet is gelukt, heb je ze dan al aangegeven wat er niet lukt? Dat waren de vragen uit de vorige topics die onbeantwoord lijken te blijven.

Reageer