beantwoord

Afsluiten abonnement

• 6 January 2017
  • 5 reacties
  • 539 x bekeken

Ik ben jaren klant bij Tele2, nooit een wanbetaling of iets wat erop lijkt. Ineens ontving ik een brief met een herinnering waarin vermeldt staat dat ik een betalingsachterstand zou hebben! Dat is gek, dacht ik, want ik heb automatische incasso. De bedragen snapte ik ook niet. Telefonisch contact opgenomen, sinds een uitspraak moeten de bedragen apart worden geïnd, dat verklaard de voor mij vreemde bedragen. Maar nog steeds niet waarom niet afgeschreven, er staat altijd voldoende saldo op mijn rekening. Met afschrijven zijn de kaatste tijd problemen sinds het rekeningnummer is gewijzigd, werd mij gezegd.
Het verhaal iets korter verder, want ik heb verschillende keren telefonisch contact gehad. Ik heb betalingsbewijzen ingediend etc etc. Nu ineens ben ik afgesloten!
Maar er is afgelopen 29-12 wel een betaling afgeschreven voor het gehele bedrag en niet in delen. Tele2 maakt er een bende van waar geen touw meer aan vast te knopen is en vindt het klantvriendelijk om zonder bericht je ineens af te sluiten?? Want inderdaad, ik heb geen bericht ontvangen. En nu Tele2?
icon

Beste antwoord door Maurice 11 January 2017, 13:34

Ik heb begrepen dat je inmiddels weer aangesloten bent. Om deze reden zal ik het topic dan ook nu sluiten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
En nu kijk ik dit graag voor je na, maar aangezien er geen gegevens in je profiel staan kan dat niet op dit moment. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door hier te klikken. Dan kan er na het weekend naar gekeken worden. Ik zelf ben er pas woensdag weer, dat je het alvast weet.

Groetjes Maurice
Goedemiddag, ik heb een Iphone 7 128gb black met abonnement aangeschaft en deze stond op dat moment op jullie website op voorraad en nu nog steeds ook bij de extra info!! Maar ik heb een mail gekregen dat deze toch niet op voorraad blijkt te zijn en ook de simkaart is niet op voorraad, ik vind dit vreemd dus wil ik nu mijn bestelling weer annuleren?

Alvast Bedankt.

Groet.
Bassie, wat heeft dit met de vraag van Wendy te maken :?

Open een eigen topic door bovenaan op "STEL EEN VRAAG" te klikken.
Ja klopt je hebt gelijk, doe ik bedankt.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb begrepen dat je inmiddels weer aangesloten bent. Om deze reden zal ik het topic dan ook nu sluiten.