beantwoord

Afronden hele minuten

• 24 juli 2016
  • 6 reacties
  • 240 x bekeken

Reputatie 2
Hallo, Worden bij de tele 2 mobiele abonnementen de minuten naar boven afgerond? Ofterwijl, betaal je een volle minuut voor 10 seconden bellen??
icon

Beste antwoord door eric 24 juli 2016, 22:04

Dat klopt. Er wordt geen starttarief in rekening gebracht. Op 1 na zijn alle nieuwe abonnementen met onbeperkt bellen en sms, dan doet het er ook niet zo toe.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat klopt. Er wordt geen starttarief in rekening gebracht. Op 1 na zijn alle nieuwe abonnementen met onbeperkt bellen en sms, dan doet het er ook niet zo toe.
Reputatie 2
Goh, ik wist niet dat dat nog mocht?
Tja, en laat ik nou net dat ene abonnement hebben en ongeveer de helft van mijn belminuten te gebruiken en geen internet gebruik... I.p.v. de overige 50 minuten mee te mogen nemen, betaal ik én teveel voor een gesprek en betaal 50 minuten extra (en internet) PLUS een euro (11 euro voor een abonnement van 10 euro). Goed zaken doen voor jullie...
Dat goed zaken doen is een aanname afhankelijk van de kosten die Tele2 aan je maakt. (En ja, per maand opzegbaar brengt aanzienlijke hogere kosten met zich mee). Mogelijk past deze abonnement vorm niet goed bij jouw wensen. Aangezien hij maandelijks opzegbaar is, kun je uiteraard een kijken of er een beter passend abonnement is. Elke vorm/ provider heeft zijn eigen voor en nadelen.
Reputatie 2
Dat goed zaken doen is een aanname afhankelijk van de kosten die Tele2 aan je maakt. (En ja, per maand opzegbaar brengt aanzienlijke hogere kosten met zich mee). Mogelijk past deze abonnement vorm niet goed bij jouw wensen. Aangezien hij maandelijks opzegbaar is, kun je uiteraard een kijken of er een beter passend abonnement is. Elke vorm/ provider heeft zijn eigen voor en nadelen.
Echter, zoals ik al zei is het abonnement NIET elke maand opzegbaar. Het is een 2-jarig contract.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt je abonnement ook verhogen naar een vorm die onbeperkt bellen/sms toestaat.
Kijk in mijn.tele2.nl en dan kun je dat online doen.
@Jola,

Dat was een ander topic. Maar in deze is de vraag inmiddels beantwoord.