Aflossen toestelkrediet.

• 2 januari 2019
  • 6 reacties
  • 1229 x bekeken

Ik wil heel graag m’n toestelkrediet aflossen omdat ik op het punt sta een hypotheek af te sluiten. via de bank te hoor ikdat er een BKR registratie is.

Alles is inmiddels geregeld. Alleen krijg ik nu te horen dat ik mijn toestel niet mag afbetalen omdat mijn abonnement nog niet officieel is ingegegaan. Ik moet nu dus nog 2 maanden wachten!?

Op mijn account staat er dat er geen toestel krediet is... maar er is wel een BKR registratie. Via de klantenservice kom ik geen stap verder. Ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheid is om gewoon netjes m’n toestelkrediet af te lossen.

Ik zou dit heel graag geregeld willen hebben.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De klantenservice is er alleen telefonisch. Als die de mogelijkheden hebben uitgelegd is dat op het forum voor en door klanten niet anders.
Ik vind het gewoon heel klantonvriendelijk dat er niet gekeken wordt naar een andere optie om dit te regelen. Er wordt gewoon gezegd... je moet maar 2 maanden wachten. Er wordt gewoon geen moeite gedaan.

Enige wat ik wil is m’n toestel bij jullie af betalen!? Zo lastig is dat toch niet?
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet 'jullie' . Je praat hier met andere klanten zoals ik al zei.. wij als klanten helpen elkaar met info van Tele2. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.
Reputatie 6
Badge
Hoi Jrdebruin

Ik zal even nagaan, of hier een mogelijkheid voor is,
Houd er rekening mee dat als wij het afmelden bij het BKR, dat zij tot 6 weken doorlooptijd hebben om dit te verwerken.

Ik kom er vandaag bij je op terug
Groet,
Arjan
Reputatie 6
Badge
Hoi Jrdebruin

Ik heb je een privébericht gestuurd

Groet Arjan
Super,

Dankjewel.