beantwoord

Afkopen toestelkrediet en nieuwe telefoon

• 13 september 2019
  • 5 reacties
  • 273 x bekeken

Hallo,

Met de komst van de nieuwe iPhones wil ik graag het toestelkrediet van mijn huidige iPhone afkopen en met mijn bestaande data-abonnement een nieuwe iPhone kopen.

Is dit mogelijk of moet ik dan ook mijn data-abonnement afkopen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 september 2019, 11:35

@vdvlugt Wil je graag verlengen met de nieuwe iPhone? Dat kan wanneer je huidige contract binnen 4 maanden afloopt.
Zit je nog niet binnen dit termijn dan is het alleen mogelijk wanneer je hebt gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Uiteraard dient het toestelkrediet dan wel afbetaald te worden.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Hallo vdvlugt,

Het is mogelijk om je toestel krediet af te kopen in mijn tele2.

Je abonnement blijft gewoon door gaan, die hoef je niet af te kopen.

Alleen als je de nieuwe iPhone wilt hebben, moet je deze in een keer betalen. Hier kun je geen toestel krediet op krijgen.
Reputatie 4
Badge +2
Het zou alleen kunnen als je nog 4 maanden of minder te gaan hebt met je huidige abonnement, dan kan je namelijk je abonnement verlengen met een nieuw toestel.
Zoals al vermeld, je huidige in 1 keer afbetalen kan altijd.
Reputatie 7
Badge
Je huidige lening sneller afbetalen heeft niet tot gevolg dat je zonder contractverlenging wederom een toestel met korting kunt aanschaffen, dat kan alleen bij een contractverlenging. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor einddatum contract.
Reputatie 4
Badge
@vdvlugt Wil je graag verlengen met de nieuwe iPhone? Dat kan wanneer je huidige contract binnen 4 maanden afloopt.
Zit je nog niet binnen dit termijn dan is het alleen mogelijk wanneer je hebt gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Uiteraard dient het toestelkrediet dan wel afbetaald te worden.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien er geen reacties meer zijn ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra