beantwoord

Afhandeling terugzetten abbonement

• 24 februari 2016
  • 11 reacties
  • 181 x bekeken

Ik ben al vanaf 24 december bezig om voor elkaar te krijgen dat een geannuleerde bestelling ongedaan gemaakt wordt. Er is van alles beloofd dat dit weer hersteld zou gaan worden, met als laatste melding dat het echt uiterlijk 17 februari opgelost zou zijn. Helaas dus, nog niet!!!
Het gaat om een abonnement terugzetten naar de situatie van voor 24 december en het ongedaan maken van een factuur. Wanneer is dit nou eindelijk eens opgelost!
Vandaag nog gebeld en krijg nu te horen dat er geen datum gegeven kan worden en dat het op het hoofdkantoor ligt. Weer dus het bos ingestuurd.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 maart 2016, 19:17

Hee Ruud,
Ik lees je privebericht. Aangezien jij bericht hebt gehad dat het opgelost is, sluit mijn collega het ticket voor jou . Als er toch nog problemen of onduidelijkheden zijn, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Ik zal dit topic namelijk sluiten omdat ik je nu niet verder hoef te helpen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

De vraag is dus: wanneer is dit wel hersteld? Dus abonnement terug naar situatie van voor 24 december en facturen die binnenkomen voor een telefoon en abonnement die ik niet heb gehad cancellen. Dit duurt al 3 maanden!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Op dit forum wordt gereageerd door andere klanten. Die kunnen niets inzien in de Tele2 systemen. Moderators pakken wel eens een zaak op, maar dat kan 4-5 dagen duren. Maar je wacht al 3 maanden, dus die week zal ook niet meer uitmaken. De weg om direct met Tele2 contact te hebben is alleen via de telefoon.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruud,
Ik wil dit graag even voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruud,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het even bekeken en dit moet even goed uitgezocht worden. Ik ga dit daarom intern doorzetten. Het kan zijn dat mijn collega je telefonisch wilt benaderen. Als dat zo is hebben we je beschikbaarheid tijdens kantooruren nodig en op welk telefoonnummer. Zou je mij dat nog willen laten weten in een privebericht?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruud,
Dankjewel voor het doorgeven van je beschikbaarheid en op welk telefoonnummer. Ik heb de overige informatie ook doorgegeven.
Ik hoop dat mijn collega het morgen gaat onderzoeken en anders zal het maandag zijn. We keep in touch! En voor nu nog een heel fijne avond. 🙂
Groetjes Kiko
Hi Ruud, ik heb ook het zelfde probleem. Vanaf December heb ik gebeld om mijn abonnement terug zetten naar oude abonnement, maar blijkbaar niet te zijn. Elke maand bellen naar klantenservice, maar nog steeds niks veranderd. vandaag nog weer bellen, om weer over de abonnementskosten nog steeds hoog. niks is veranderen loop al 3 maanden.
Wat mijn irritatie is als het bellen veel te lang wachten tot iemand je kan helpen. het kost me mijn beltegoed.
Geen goede service
Mijn beltegoed is weer zo hoog alleen maar bellen naar klantenservice om mijn abonnement terug zetten. Dat is mijn fout niet! Er zijn van jullie fouten maar moet ik mijn eigen kosten!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tintin.rumambi,
Wat vervelend dat je problemen ervaart. Ik wil je vragen om een eigen topic te openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ruud,
Ik lees je privebericht. Aangezien jij bericht hebt gehad dat het opgelost is, sluit mijn collega het ticket voor jou . Als er toch nog problemen of onduidelijkheden zijn, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Ik zal dit topic namelijk sluiten omdat ik je nu niet verder hoef te helpen.
Groetjes Kiko