Het gaat om een abonnement terugzetten naar de situatie van voor 24 december en het ongedaan maken van een factuur. Wanneer is dit nou eindelijk eens opgelost!
Vandaag nog gebeld en krijg nu te horen dat er geen datum gegeven kan worden en dat het op het hoofdkantoor ligt. Weer dus het bos ingestuurd.
Beste antwoord door Kiko van Tele2
Hee Ruud,
Ik lees je privebericht. Aangezien jij bericht hebt gehad dat het opgelost is, sluit mijn collega het ticket voor jou . Als er toch nog problemen of onduidelijkheden zijn, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Ik zal dit topic namelijk sluiten omdat ik je nu niet verder hoef te helpen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht
Ik lees je privebericht. Aangezien jij bericht hebt gehad dat het opgelost is, sluit mijn collega het ticket voor jou . Als er toch nog problemen of onduidelijkheden zijn, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Ik zal dit topic namelijk sluiten omdat ik je nu niet verder hoef te helpen.
Groetjes Kiko