vraag

Afgesloten zonder aankondiging

• 23 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 145 x bekeken

Gisteren werd ik ineens afgesloten zonder daar bericht van te hebben gehad. M'n nieuwe factuur stond nog geen eens klaar en heb nog maar 1 maand achter stand. Ik betaal wel achteraf, maar dit is toch best gek? Ik kreeg eerder wel het bericht of ik 114 euro en nog een beetje wilde betalen voor 2 maanden omdat ik dan wel afgesloten zou worden, maar omdat ik t maar voor 1 maand kon missen heb ik eerst de ene factuur gedaan en betaal dan volgende week de andere en nieuwe in 1 x.

Wat gaat hier mis? Want ik heb geen bericht gehad van Tele2 en wil graag dat dit wordt opgelost om al die extra aansluitkosten te voorkomen.

"cc"

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi @Celine01

Wat vervelend dat je bent afgesloten,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Reputatie 7
Badge +4
Tja, als je 'met vuur' speelt door je rekening altijd op de laatste dag voor afsluiting te betalen, dan kan het wel eens mis gaan. Als de factuur ongeveer! 3 weken na factuurdatum niet is betaald wordt je afgesloten. Zie hier de infopagina. Jij hebt een waarschuwing ontvangen en je moet rekening houden dat handmatige betalingen langer duren nadat jij het overmaakt. Dit moet je van de maximale betaaltijd afhalen!
Reputatie 7
Badge
EUR 114,- voor twee maanden, 57,- per maand. Volgende keer misschien beter maar een goedkoper toestel en/of abonnement?

Reageer