beantwoord

Afgesloten van internet na opmaken bundel

  • 14 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 112 x bekeken

Ik heb een mobiel abonnement bij tele2, omdat ik het heel fijn vind dat ik gewoon nog kan blijven whatsappen nadat mijn bundel op is. Ik krijg altijd netjes een sms wanneer mijn bundel op is en dan wordt minn internet vertraagd. Prima. Mede om deze reden mijn contract verlengd bij jullie. Van de week kreeg ik opeens een andere sms met de mededeling dat ik plotseling bij moet betalen. Belachelijk. Ik ben vollesig afgesloten van internet en ben verplicht bundels bij te kopen waardoor ik nu enorm boven mijn bundel zit. Belachelijk deze verandering en al helemaal waarom ik niet op de hoogte ben gebracht. Als ik dit wist had ik wel een andere provider gekozen..... wat is hier aan de hand???
icon

Beste antwoord door Rena Chan 14 augustus 2017, 13:45

Ik heb een mobiel abonnement bij tele2, omdat ik het heel fijn vind dat ik gewoon nog kan blijven whatsappen nadat mijn bundel op is. Ik krijg altijd netjes een sms wanneer mijn bundel op is en dan wordt minn internet vertraagd. Prima. Mede om deze reden mijn contract verlengd bij jullie. Van de week kreeg ik opeens een andere sms met de mededeling dat ik plotseling bij moet betalen. Belachelijk. Ik ben vollesig afgesloten van internet en ben verplicht bundels bij te kopen waardoor ik nu enorm boven mijn bundel zit. Belachelijk deze verandering en al helemaal waarom ik niet op de hoogte ben gebracht. Als ik dit wist had ik wel een andere provider gekozen..... wat is hier aan de hand???


Je hebt een contract verlenging gedaan, dan ben je ook akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden, je moet zelf gaan zoeken wat de veranderingen zijn, het is een nieuwe contract en niet een aanpassing op je vorige abonnement.

Als je trouwens zo flink boven je bundel zit, en dat nog halfwegen her periode, kun je het beste je bundel aanpassen naar een standje hoger, dat kan goedkoper zijn dan extra bundels.
Als je een 1GB bundel hebt, betaal je dan 4€ meer per maand voor 5GB.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb een mobiel abonnement bij tele2, omdat ik het heel fijn vind dat ik gewoon nog kan blijven whatsappen nadat mijn bundel op is. Ik krijg altijd netjes een sms wanneer mijn bundel op is en dan wordt minn internet vertraagd. Prima. Mede om deze reden mijn contract verlengd bij jullie. Van de week kreeg ik opeens een andere sms met de mededeling dat ik plotseling bij moet betalen. Belachelijk. Ik ben vollesig afgesloten van internet en ben verplicht bundels bij te kopen waardoor ik nu enorm boven mijn bundel zit. Belachelijk deze verandering en al helemaal waarom ik niet op de hoogte ben gebracht. Als ik dit wist had ik wel een andere provider gekozen..... wat is hier aan de hand???


Je hebt een contract verlenging gedaan, dan ben je ook akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden, je moet zelf gaan zoeken wat de veranderingen zijn, het is een nieuwe contract en niet een aanpassing op je vorige abonnement.

Als je trouwens zo flink boven je bundel zit, en dat nog halfwegen her periode, kun je het beste je bundel aanpassen naar een standje hoger, dat kan goedkoper zijn dan extra bundels.
Als je een 1GB bundel hebt, betaal je dan 4€ meer per maand voor 5GB.
Reputatie 4
Badge
Hi leoniernst,

Wat Rena Chan aangeeft is inderdaad juist. Op het moment dat jij je abonnement hebt verlengd, ben je akkoord gegaan met de daarbij horende voorwaarden. Hierbij kunnen dus andere regels gelden dan je gewend was.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic

Groetjes,

Hinke