beantwoord

Afgesloten terwijl ik betaald heb

• 20 december 2016
  • 9 reacties
  • 206 x bekeken

In september is er geen automatische incasse bij mij gebeurt doordat mijn rekeningnummer niet was veranderd. Hierdoor heb ik zelf het bedrag over moeten maken. Voor mijn toetsel betaal ik 26 euro en voor mijn abonnement 10 euro. Ik heb dit bedrag in een keer overgemaakt. Nu zeggen jullie dat ik de 10 euro niet heb betaald en ben hierdoor dan ook afgesloten. Bij elke maand staat ook een groen vinkje.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 3 januari 2017, 08:31

Hoi Kelsey,
Sorry voor mijn late reactie. Ik was een aantal dagen afwezig.
Wat is de status op dit moment? want ik zie niet iets opvallends aan je account.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kelseypater,
Is je rekeningnummer nu wel juist doorgevoerd?
En als je je facturen daadwerkelijk opent, dan zie je een bedrag staan. Heb je daadwerkelijk die bedragen de afgelopen maanden overgemaakt?
Als dat het geval is, kun je de betalingsbewijzen doorsturen via deze link.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Mijn rekeningnummer is nu wel goed en heb daadwerkelijk de facturen betaald. Ik heb ook al een betalingsbewijs gestuurd van de desbetreffende factuur, maar dan zeggen jullie alsnog dat ik een bedrag van 10 euro open heb staan.
Reputatie 5
Badge +4
En word jou ook verteld waar dat bedrag vandaan komt en van welke factuur dat is? Als het allemaal is onderzocht, dan zal die 10 euro toch echt ergens vandaan komen en kun je die het beste zsm overmaken zodat je weer aangesloten kan worden.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Jaa het was verteld van welk factuur het is.
Vandaag is het geld er af gegaan van november, 26 euro. Raar dat jullie mij afsluiten voor de 10 euro van september en het dan deze maand er niet afhalen.
Ik ben hier miet tevreden over en hen benieuwd of ik hier een vergoeding van krijg, aangezien ik dit formulier ook al heb ingevuld.

Ik kan er bij zeggen doordat ik een abonnement bij jullie nam door de service bij mijn vriend, maar hoe jullie het afgelopen kwartaal hebben gedaan, heb ik spijt van mijn beslissing.
Reputatie 5
Badge +4
Jammer om te lezen dat je spijt hebt van je beslissing.
Wij halen niet automatisch meer geld van je rekening. Dat mogen wij niet zonder toestemming.
Ik raad je aan om die 10 euro met het factuurnummer van september over te maken. 🙂 Des te sneller ben je aangesloten.
Groetjes Kiko
Deze maand is er gewoon automatisch geld van mijn rekening gehaald en dit was zelfs 26 euro in plaats van 36 euro.
Het lijkt nu of jullie het probleem zo willen oplossen en mij hebben afgesloten voor deze maand.
Daarnaast heb ik de 10 euro van deze maand al overgemaakt en wil nu graag aangesloten worden.
Reputatie 5
Badge +4
Zodra die 10 euro gekoppeld is aan jouw account word je direct aangesloten. Dit gaat sneller als je bij d eomschrijving je klantnummer en factuurnummer vermeld hebt.
Groetjes Kiko
Dit heb ik gedaan, maar ben nog steeds niet aangesloten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kelsey,
Sorry voor mijn late reactie. Ik was een aantal dagen afwezig.
Wat is de status op dit moment? want ik zie niet iets opvallends aan je account.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko