beantwoord

afgesloten terwijl factuur is betaald

• 8 januari 2018
  • 5 reacties
  • 94 x bekeken

Goedemiddag,

sinds vandaag krijg ik telkens de melding dat spraak- en dataservices zijn geblokkeerd, terwijl de facturen gewoon zijn betaald volgens mijntele2 en dit zie ik ook terug op mijn bankrekening.
Wat is hier de reden voor?

Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
Met vriendelijke groet,

thfolkers
icon

Beste antwoord door thfolkers 9 januari 2018, 15:47

Beste Frenk

Dit is inmiddels alweer opgelost, gisteravond kon ik inderdaad weer bellen, deze mag worden gesloten

Met vriendelijke groet,

Thomas folkers
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Beste Frenk

Dit is inmiddels alweer opgelost, gisteravond kon ik inderdaad weer bellen, deze mag worden gesloten

Met vriendelijke groet,

Thomas folkers
Reputatie 7
Badge
Goedemiddag,

sinds vandaag krijg ik telkens de melding dat spraak- en dataservices zijn geblokkeerd, terwijl de facturen gewoon zijn betaald volgens mijntele2 en dit zie ik ook terug op mijn bankrekening.

Met vriendelijke groet,

thfolkers

Zijn je bundels op?
Goedemiddag,

Met vriendelijke groet,

thfolkers

Zijn je bundels op?

Ik heb een unlimited databundel en bellen is voor mij sporadisch, dus dat lijk mij sterk 🙃
Reputatie 6
Badge
Gaat dit om het nummer 06*****657? Ik zie aan onze kant niks dat voor problemen kan zorgen. Ook zie ik dat je inmiddels weer vollop kan internetten, is het al opgelost?
Reputatie 6
Badge
Fijn om te horen 🙂