Afgesloten na hoge kosten in Argentinie

• 19 March 2020
  • 8 reacties
  • 208 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Hoi,

verblijf momenteel in Argentinië. Heb enkele uitgaande gesprekken gevoerd naar Nl. Hoge rekening was het gevolg. Tele2 heeft mijn account geblokkeerd. Vervolgens heb ik vandaag de betaling afgerond.

binnen 30 minuten zouden de Tele2 diensten weer beschikbaar zijn/ dus netwerk /aansluiting..

help! Ik zit in Argentinië al vast vanwege ingeperkte vliegverkeer. Kun je mijn account weer activeren? 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wat een vervelende situatie. Zodra je die storting met Ideal hebt gedaan vind het aansluiten automatisch weer plaats. Soms helpt hebt om even je telefoon opnieuw uit en aan te zetten.

Hoi Eric, 

de betaling heb ik gisteren gedaan. Kun jij checken wat de status is? 

Naam: Tele2 by Buckaroo
Omschrijving: Aanbetaling          
-
buiten bundelko
IBAN: -
Kenmerk: 1-
Valutadatum: 19-03-2020
(aangepast door moderator i.v.m privacy)

De €70 is betaald.. telefoon is aan en uitgezet 

Reputatie 7
Badge +4

Nee, je praat hier met mede klanten. Er zijn wel moderators, die herken je hun NAAM + “van Tele2”.

Ze doen wel mee in topics, maar dat kan even duren. Nogmaals, na een Ideal betaling gaat de aansluiting snel, maar een telefoon restart is soms nodig. Probeer anders ook even te zoeken naar mobiele netwerken etc. zie dit topic.

Wat een vervelende situatie. Zodra je die storting met Ideal hebt gedaan vind het aansluiten automatisch weer plaats. Soms helpt hebt om even je telefoon opnieuw uit en aan te zetten.

Hi Eric, 

noodgeval! We zitten al in we benauwde situatie in Argentinië.. ik heb de storting gedaan. Kun je aub zsm mijn account Weer activeren? 

Dat kan Eric niet, daarvoor moet je een medewerker van Tele2 zijn.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Makpo 

Ik ga je helpen! :thumbsup:
Je zit in een bijzondere situatie en ik ga er alles aan doen om dit meteen op te lossen. 
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. 
Kan je mij een privébericht sturen met:

• Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag om de blokkade op te heffen!

Daarnaast raad ik aan om zoveel mogelijk gebruik te maken van Wi-Fi voorzieningen. Zo kan jij gebruik maken van Whatsapp bellen om in contact te blijven met Nederland.
Als dat niet goed lukt dan wil ik je aanraden om een lokale simkaart aan te schaffen. Met de lokale simkaart kan je een databundel aanschaffen waarmee je goedkoper kan bellen.

Stay safe out there! :sunflower: