beantwoord

Afgesloten, help

• 30 september 2018
  • 8 reacties
  • 210 x bekeken

Hallo. Ik zit zonder WiFi van me huidige profider (ziggo). Nu heb ik dus via me telefoon open netwerk gedaan. En ging mijn Tele2 data opwaarderen. Nu heeft het door een foutje heel vaak opgewaardeerd waardoor me kosten te hoog zijn geworden en ik ben afgesloten. Nu heb ik keurig betaald maar ik krijg geen internet terwijl ik nog een miljoen gig aan data heb.
Ik kan de klantenservice ook niet bellen omdat die er dus kennelijk niet is op zondag?! Kan iemand mij helpen hier en mijn account activeren zodat ik weer een leven heb aub

Mvg romano
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 1 oktober 2018, 09:23

Hoi Romanodumpel,

Ik zie dat je betaling is verwerkt en dat je weer bent aangesloten.

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Voor maandag morgen krijg je niemand bij tele2 te pakken. Dus vroeg aan de telefoon. Dat is de snelste manier.
Meen je niet. Wat een drama! Mooi moment om over te stappen.
Reputatie 6
Badge +1
Krijg je vandaag bij een andere provider een werkende simkaart?
Reputatie 7
Badge +2
Als je afgekosten bent door te hoge kosten, zou je binnen 2 uur weer aangesloten moeten zijn mits je met Ideal betaalt.

Als dat niet is gebeurt kan dit zijn door een technisch storing/vertraging of dat je kosten dusdanig hoog zijn gelopen voor dat je geblokkeerd werd dat het systeem je nog misschien geblokkeerd houdt, ja het is niet mooi.

Het was sowieso goedkoper voor jou geweest om je abonnement tijdelijk via mijn Tele2 te verhogen naar unlimited als dat mogelijk is.
Tnx voor je reactie. Idd als het goed was gegaan zou het goedkoper zijn geweest ? Fml maar ben al bezig met een profider met een betere service.
Reputatie 6
Badge +1
Krijg je daar vandaag nog een sim? Je kunt ook in een (tele2?) winkel vandaag een prepaid sim halen. Kun je verder leven.
Reputatie 7
Badge +1
Of je logt met je Ziggo gegevens op je telefoon in op een Ziggo WiFi spot, er zijn vast wel buren dichtbij die ook Ziggo hebben.
Reputatie 6
Badge
Hoi Romanodumpel,

Ik zie dat je betaling is verwerkt en dat je weer bent aangesloten.

Fijne dag,

Arjan