beantwoord

afgesloten graag Ideal link

• 18 april 2018
  • 4 reacties
  • 213 x bekeken

Goedendag,
Ik ben door mijn eigen schuld afgesloten (nieuwe baan andere uitbetalingsdag, maar goed dat is niet tele2 haar probleem)
Nu wilde ik net de klantenservice bellen om een nieuwe ideallink te vragen, maar ook dat nummer is afgesloten en kan dus niet eens klantenservice bellen voor ideallink?
Daarna geprobeert in te loggen op mijn tele2, maar lukt niet? al 3x ww veranderd weer proberen in te loggen lukt niet dus ook via die manier kan ik niet via ideal betalen?
is dit een foutje? Je kunt alles afsluiten maar je eigen klantenservice natuurlijk niet is niet zo handig!
Maar mijn vraag kan iemand van jullie mij helpen hiermee?
greetz kev
icon

Beste antwoord door eric 18 april 2018, 22:13

Als je bent afgesloten kun je inderdaad niets meer bellen. De ideal link kan ook niet handmatig worden verzonden. Dat is in een eerdere fase automatisch gebeurd. Nu dien je de factuur handmatig te betalen.

Zie ook hun website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/openstaande-factuur-betalen/

Vervolgstappen indien incasso mislukt

We doen er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat de betaling goed verloopt. Toch komt het weleens voor dat het misgaat. Hieronder staan de vervolgstappen als de incasso mislukt is.

Na 1 dag
Mocht de incasso mislukt zijn of heb je het bedrag gestorneerd? Dan ontvang je de volgende dag een sms met een iDEAL-link zodat je het bedrag gemakkelijk kunt overmaken.

Een week later
Maak je geen gebruik van de link uit de sms dan ontvang je een week later een brief met de aankondiging dat de diensten worden afgesloten als de betaling niet wordt voldaan. Je kunt je betaling nu handmatig overmaken.

Na 21 dagen
Na 21 dagen worden de diensten afgesloten. Je kunt dan niet meer bellen sms’en of data gebruiken. Als je alle openstaande rekeningen betaalt, word je zo snel mogelijk weer aangesloten. Er wordt € 28,- aan heraansluitkosten in rekening gebracht op je eerstvolgende factuur.

Na 28 dagen
Wanneer je na 28 dagen nog steeds niet je factuur betaald hebt, wordt het dossier overgedragen aan het incassobureau. Vanaf dit moment is het niet meer in handen van Tele2. Je kunt contact opnemen met het incassobureau voor verdere vragen over de afhandeling.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je bent afgesloten kun je inderdaad niets meer bellen. De ideal link kan ook niet handmatig worden verzonden. Dat is in een eerdere fase automatisch gebeurd. Nu dien je de factuur handmatig te betalen.

Zie ook hun website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/openstaande-factuur-betalen/

Vervolgstappen indien incasso mislukt

We doen er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat de betaling goed verloopt. Toch komt het weleens voor dat het misgaat. Hieronder staan de vervolgstappen als de incasso mislukt is.

Na 1 dag
Mocht de incasso mislukt zijn of heb je het bedrag gestorneerd? Dan ontvang je de volgende dag een sms met een iDEAL-link zodat je het bedrag gemakkelijk kunt overmaken.

Een week later
Maak je geen gebruik van de link uit de sms dan ontvang je een week later een brief met de aankondiging dat de diensten worden afgesloten als de betaling niet wordt voldaan. Je kunt je betaling nu handmatig overmaken.

Na 21 dagen
Na 21 dagen worden de diensten afgesloten. Je kunt dan niet meer bellen sms’en of data gebruiken. Als je alle openstaande rekeningen betaalt, word je zo snel mogelijk weer aangesloten. Er wordt € 28,- aan heraansluitkosten in rekening gebracht op je eerstvolgende factuur.

Na 28 dagen
Wanneer je na 28 dagen nog steeds niet je factuur betaald hebt, wordt het dossier overgedragen aan het incassobureau. Vanaf dit moment is het niet meer in handen van Tele2. Je kunt contact opnemen met het incassobureau voor verdere vragen over de afhandeling.
Hoi Emiel.
bedankt voor je reactie, het is niet anders zou je dit aan je Team coach kunnnen doorgeven als zijnde "Tip voor in de ideëen box"? ; Als iemand afgesloten is wel mogelijkheid houden om 1200 te kunnen bellen en optie dat costumer care agent een ideal verzoek kan versturen.
In ieder geval bedankt voor je reactie en inzet, ik ga het handmatig overboeken.
fijne avind nog.
groetjes Kevin
Reputatie 5
Badge
Hi tsftsf,

Ik zie in dit topic geen reactie van "Emiel'' staan. Ik heb je feedback internet doorgezet. ;)

Is het inmiddels gelukt om te betalen?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!